Els nens i nenes de 3r A expliquen com és el Torre Llauder

Els alumnes de tercer també estan aprenent a fer servir el Bloc de l’escola, per això ens expliquen com és l’escola on conviuen diàriament.

9 comentaris a “Els nens i nenes de 3r A expliquen com és el Torre Llauder

1. La festa que més em va agradar va ser la Castanyada perquè a mi em van agradar molt les castanyes i perquè vam ballar una cançó. A mi m’agraden molt totes les festes. A Vallgorguina el Cristian, el Marc i jo vam agafar moltes castanyes.
    A Santa Cecília en Pau, el senyor que va venir a l’escola, ens va ensenyar 5 instruments que ens van agradar molt.
    D’excursió vam anar a veure un pagès i vam acariciar conills i també els vam agafar i vam veure unes cabretes molt petitones i també vam anar amb una senyora i ens va ensenyar quasi tos els animals.
    Els bombers ens van ensenyar els seus camions de bombers i les coses que tenien dins dels camions i van pujar a la Laura,laCharo i la Merce.fi.

2. A mi m’agrada aquesta escola perquè fem moltes Festes com La Castanyada, Santa Cecília, Nadal etc.
    I a qui aprenem moltes coses com mates, català, anglès, etc. Jo em disfressaré de noia.
    Les sortides que a mi m’agraden més són les de Vallgorguina, Bombers etc.
    La cançó de música que ballarem el dia de Carnaval es diu “Don’t stop the music”.

3. Hola, soc el Javi el meu col·legi i es diu: Torre Llauder.
    La meva assignatura preferida és educació física. Però hi ha més assignatures com: Català, Matemàtiques, Medi, Informàtica, Anglès, Biblioteca, Alternativa i Música.
    Les festes que hem fet són:La Castanyada,Santa Cecilia,Nadal,Carnaval,La Butifarrada,i Sant Jordi.
    Tambè hem fet sortides com:Cosmo Caixa,Vallgorguina,Els Bombers, El Pagès, Colònies, i Teatre (anglès). Aquesta és la classe de 3r-A i m’agrada molt l’escola.

4. Hola em dic Pedro i tinc 8 anys i aquest any al Carnaval em disfressaré de Batman que té pinxos.
    Aquest any anirem de colonies a Manresa. Tenim moltes ganes d’anar-hi perquè segur que ho passem molt bé.
    a l’escola fem moltes sortides, fa un mes vam anar a veure el Pagés, l’altre dia vam anar al Cosmo Caixa que ens va agradar molt i fins a final de curs en farem moltes més.

5. El dia que vam anar d’excursió als bombers ens van explicar que feien ells quan passava alguna cosa. Un bomber s’ha de posar la roba de bomber i també s’ha de posar una gorra de bomber.
    Després ens van deixar que ens el poséssim nosaltres i quan estaven explicant van trucar perquè havia passat una cosa i va començar a sonar la sirena i van marxar amb el camió. Va ser una sortida molt divertida i vam aprnedre molt.

6. Aquests octubre hem celebrat la Castanyada i hem fet un ball que ens va sortir molt bé.
    Al febrer hem tornat a fer una altra festa, la del Carnestoltes. També hem ballat el ball de la Ryhanna “Don’t estop the miusic”
    Jo m’he disfressat de fantasma i també celebrarem la festa de sant Jordi, la de Sant Joan… i moltes festes més que farem !!!!!!!
    Totes les mestres em cauen bé i fa poc que va ser el meu aniversari, va ser el divuit del dos i vaig fer nou anys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

7. Al Torre Llauder fem moltes assignatures : Català, E.D. Física, Castella, Matemàtiques, Medi, Biblioteca, Informàtica, Anglès, Plàstica , Música i Religió.
    Les Festes que fem són : La Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Carnaval, La Botifarrada i Sant Jordi.
    En el curs de tercer fem aquestes sortides: Vallgorguina, Bombers, Cosmo Caixa, Pagès, Colònies i el Teatre (anglès).

8. El Torre Llauder és el millor col·legi perquè fem moltes sortides i festes. Ens ensenyen moltes coses. Les professores de l’escola són molt bones i es porten molt bé amb nosaltres.
    Una de les sortides que hem fet, va ser quan vam anar al Cosmo Caixa, també al zoo, al pagès, etc.
    M’ho passo molt bé a l’escola i a la classe. La meva senyoreta es diu Laura.

9. Aquest any per Carnaval farem el ball de la Rhyana. Jo em vaig disfressar de monstre i m’ho vaig passar molt bé amb la festa que es va fer a l’escola perquè tots podiem anar disfressats del que voliem.
    Però la festa que m’agrada més és la xeringada perquè és per celebrar el final de curs. Una altra festa que m’agrada és la Butifarrada i la Casyanyada.