Benvolgudes famílies,
ja fa més d’un mes que vàrem iniciar les activitats a la nostra escola. Cal dir que ha estat un inici de curs molt normalitzat sense incidències remarcables.
L’actual curs es presentar, com cada any, ple de reptes de millora en tots els vessants: professional, alumnes, famílies, … i us convidem a treballar tots junts per tal de fer que la nostra escola continuï creixent.
No podem oblidar la notícia tan positiva del nou plantejament de l’escola vers les Colònies escolars. Després de 4 cursos sense fer colònies tornem a apostar fort per aquesta iniciativa pedagògica. En el curs 2011-2012 proposem que hi vagin els cursos de P5, 2n, 4t i 6è. Us convidem a participar-hi!!!.
Aprofitem, també, per enllaçar-vos el llibret amb les informacions d’inici de curs que tots vau rebre la segona setmana lectiva de setembre.
Esperem que aquest curs, amb l’esforç de tots i totes, sigui un curs magnífic.
La direcció