CANTADA DE NADALES

Benvolgudes famílies de l’escola,

el proper 22 de desembre celebrarem la tradicional cantada de nadales al Teatre de la Passió d’Esparreguera.

Esteu tots i totes convidats i convidades. Us hi esperem allà a partir de les 10.30 hores del matí.

nadales

Recordeu que després de la cantada us podreu emportar els vostres fills i filles des del mateix teatre, sempre i quan hagueu portat la corresponent autorització al tutor o tutora.

La resta d’infants tornaran al centre amb els mestres i sortiran a les 13.00 hores. Els que es quedin al menjador ho faran a les 15.15 i els que agafin el transport a les 15.30 hores.

3 respostes a CANTADA DE NADALES

1. Carme diu:

Hola! Vull felicitar-vos per la cantada de nadales d`aquest any, alumnes, profesors, teatre.. UN 10 A TOTS!!!

2. Carme diu:

Hola! Vull felicitar-vos per la Cantada de nadales d´aquest any. Alumnes, mestres, pares, teatre… Un 10 a tots!

3. Carme Sastre diu:

Hola! Vull felicitar-vos per la Cantada de Nadal d´aquest any. Alumnes, mestres, pares, teatre… Un 10 a tots!!!