Graduació de P5

EL TIÓ

JA HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!!  TOTS ELS ALUMNES DE PARVULARI VAM SORTIR AL PATI PER BUSCA-HO, PERÒ ES VA AMAGAR A SOTA DE LES FULLES SEQUES. SORT QUE LA LUCIA DE P4A TÉ MOLT BONA VISTA !!!

tió

SOM ELS GRUPS DE P5

La classe de P5A som els Atmellers i La classe de p5B som els Atmelles. La nostra mascota és l’esquirol

Ens ha visitat la FUMERA

Queden poquets dies per Nadal, i a l’escola ja comença a sentir-se l’ambient nadalenc.

A Parvulari ens ha visitat la Fumera, l’ajudant dels Reis , el Pare Noel i el Caga Tió. Un èsser màgic que ens vigila de nit i de dia que  té molts ulls i apunta a la seva llibreta els nens i nenes que no es porten bé.

De fumera

Tarda en família a P3!!!

Ja hem comença a treballar la tarda en família, i de moment tot rutlla sense problemes.

Vàrem començar a P3B, amb el pares de l’Adrià, que ens van preparar una manualitat senzilla i força divertida amb cartolina vàrem construir un Monstre amb un sol ull!!!

La veritat es que vàrem estar molt entretinguts i l’Adrià content de poder estar amb els seu pares a la classe.