L’ ESTACIÓ METEOROLÒGICA

L’Estació Meteorològica ja està en funcionament  !!!

El nostre objectiu: aconseguir representar en diferents tipus de gràfiques, diferents dades referides al TEMPS que tindrem en aquest curs. Per això hem preparat, a l’entrada de l’Escola, el Racó de l’Estació on anirem penjant les gràfiques i on també hi ha una pissarreta perquè els nens de cada classe anotin les dades que han observat o pres cada dia.

Per a involucrar a TOTS els alumnes ens hem dividit la feina de l’Estació:
P4 i P5 – Mirem en temps i fan un dibuix segons les llegendes que tenen a les classes.
1r i 2n – Miren el temps també segons les seves llegendes però també escriuen quin temps fa.
3r– Enregistren les dades de temperatura que marca l’Estació Meteorològica cada dia a les 11 del matí.
4t– Enregistren les dades de temperatura màxima i mínima de cada dia també a les onze del matí.
– Enregistren les dades del PLUVIÒMETRE.
– S’encarreguen del compostador, que ja és molta feina!
A més hem preparat les MALETES VIATGERES de l’Estació per a cada classe, per poder fer els enregistraments del CAP DE SETMANA.