Ens organitzem!

Benvinguts i benvingudes al BLOC de l’ESCOLA VERDA de l’ESCOLA SANT PERE !

Aqui trobarem les notícies, fotografies,.. referents a tots els aspectes que envoltin els temes de sostenibilitat mediambiental que treballem a la nostra escola.

Totes o tots els integrants del COMITÈ AMBIENTAL de l’escola estem molt contents de poder engegar aquesta iniciativa i sabem segur que serà molt profitosa per als nostres alumnes.

Des del curs passat, ja som ESCOLA VERDA, anirem reflectint en el BLOC totes les actuacions que fem.

A partir d’aquest curs hem programat les actuacions des de cada cicle, repartint-nos els espais i activitats que s’engloben dins el Projecte d’Escola Verda de l’escola.

CICLES ACTIVITAT
EDUCACIÓ INFANTIL EL JARDINET
CICLE INICIAL EL RECICLATGE
CICLE MITJÀ L’HORT
CICLE SUPERIOR L’ESTACIÓ METEOROLÒGICA

Us animem a que deixeu els vostres comentaris.