SETMANA DE SANT JORDI

“CUIDEM ELS ARBRES”
ABRIL 2014

A l’escola hem organitzat una sèrie d’activitats per a celebrar el dia de la terra i Sant Jordi , sota el lema “cuidem els arbres”.

Dimarts, 22
Decorem l’escola amb arbres de diferents mides i colors. Porteu tots i totes bata de pintura.
Els alumnes d’infantil han de portar un conte de casa per fer intercanvi de contes. El tornaran el divendres dia 25.

Dimecres, 23
Entrega de premis del certamen literari. Aquest any el tema dels contes ha estat “el arbres i les fruites”. L’AMPA col•labora amb els premis i ens obsequia amb el berenar.

Dijous, 24
Al matí anem d’excursió a Sant Marc. S’ha d’anar ben calçat i portar una motxilla petita amb esmorzar i aigua, i gorra si fa sol. Els nens i nenes de P3 i P4 pugen amb autocar.

A la tarda anem a veure un musical sobre la llegenda de Sant Jordi que han preparat els avis del Centre de Serveis.

Divendres, 25
Al matí, assaig general de la cantata a Sant Julià (alumnes de primària).
Els alumnes d’ infantil planten herbes aromàtiques.
A la tarda plantem un arbre i fem un berenar de fruites.
A les 18.30h totes les famílies esteu convidades a la cantata “Cantem junts”, amb la participació de 800 alumnes de les escoles de la zona, a la zona esportiva de Sant Julià de Vilatorta (al costat del pavelló).

Bona Pasqua!

Equip de mestres Calldetenes, 11 d’abril de 2014