DE CATALUNYA AL VATICÀ, DEL VATICÀ AL MÓN!!!
Aquí a Catalunya durant 30 anys s’ha dut a terme un Concurs Bíblic en el qual han participat 1.243.801 nens,nenes i joves catalans que reben l’assignatura de Religió a les escoles.

El passat 25 de maig la Federació de Cristians de Catalunya vam viatjar a Roma per regalar un llibre resum d’aquests 30 anys del Concurs Bíblic al Papa Francesc per tal que en sigui coneixedor i també pugui fer-lo extensiu a d’altres nacions d’arreu del món.

També en el Vaticà es va fer una exposició commemorativa del 30è aniversari del Concurs Bíblic de Catalunya.

Aquest llibre és una recopilació de les diferents modalitats de participació (redaccions,dibuixos,treballs informàtics, treballs universitaris…) que han elaborat els nens,nenes i joves al llarg d’aquestes tres dècades.

A més és un “manual d’instruccions” de com realitzar el Concurs Bíblic amb garantia d’eficàcia.

Les nostres escoles,com a centres premiats, tenen un lloc destacat en aquest llibre.

Els nostres alumnes estan molt contents davant del Papa Francesc de formar part d’aquest concurs que hem consolidat gràcies al bon fer de tots i totes.

El Concurs Bíblic és una eina eficaç per ajudar els infants i joves a ser, tots plegats, “més bona gent”.