Podeu veure el projecte sencer al Sites del mateix projecteDSCN2996

Aquests són els enllaços:

Tots els dibuixos han estat realitzats per dos alumnes: una part del dibuix era d’una escola i l’altra part d’una altra.

Podeu saber-ne més al Sites del Projecte!!.

Aquesta és la valoració dels alumnes que han escrit ells mateixos:

Aquest segon trimestre hem fet UNA TASCA ALS TALLERS DE VISUAL I PLÀSTICA anomenada Cadàvers exquisits. Els Cadàvers exquisits són dibuixos fets per dos o més nens sense que cap d’ells sàpiga què ha dibuixat el seuscompanys Es deixen unes pistes perquè l’altra persona pugui seguir. Ho hem fet amb les escoles Castell de Santa Àgueda de Ferreries i Dr. Comas d’Alaior,totes dues de Menorca i l’escola Pont de l’Arcada, d’Olesa de Bonesvalls (Alt Penedès).
Creiem que és molt divertit fer això i pels pròxims anys, proposem que en lloc de partir-ho en dos, es podria partir en quatre, fer-ho amb ordinador i que els professors escollissin de què fer-los.
Martí i Clàudia. Cicle Superior.