Els dies 23-24-28-29-30 i 31 de desembre i els 4-5-7 de gener podreu assistir al VI CASAL DE NADAL organitzat per l’AMPA.
Els que hi esteu interessats podeu passar a inscriure-us pel despatx de l’AMPA.
La setmana del 13 al 22 de novembre es va celebrar la “Setmana de la Ciència”.
Durant aquesta setmana s’han celebrat una sèrie d’activitats relacionades amb la ciència.
Els temes centrals de l’edició d’enguany són la llum i els sòls amb motiu de la celebració, aquest 2015, de l’Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i de l’Any Internacional dels Sòls.
La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.
Podeu veure una petita exposició al vestíbul de la nostra escola.
Us informem que un any més l’AMPA de l’Escola posa a la venda participacions del sorteig de la Loteria de Nadal del dia 22 de desembre de 2015.
Els punts de venda són: el despatx de l’AMPA i els alumnes de 6è de l’Escola.
D’aquesta manera l’AMPA cedeix els beneficis de la venda a abaratir el cost de les colònies dels nens i nenes de 6è.
Cada alumne/a es fa responsable d’un talonari de 25 números (vigileu que no es trenquin les butlletes) i s’encarrega de la seva venda fins el dia 14 de desembre de 2015. Cada número val 3€ (2,40€ loteria i 0,60€ donatiu).
El passat divendres dia 30 d’octubre es va celebrar la Festa de La castanyada a la nostra escola. Els alumnes de 6è es van disfressar de castanyers i castanyeres i van acompanyar a la pista a la resta de nens i nenes de l’escola per a poder fer la dansa de LA CASTANYERA.
Cal agraïr l’ajuda dels pares i mares que van estar torrant les castanyes i van treballar de valent.
A partir de les 16:30h. es va celebrar el CONCURS DE PASTISSOS, cal felicitar a tots els pastissers i pastisseres de l’escola per una feina molt ben feta, en especial a :
PREMI A L’ORIGINALITAT: Mònica Castro.
PREMI AL MÉS GUSTÓS: Ainoa Robert
Tots els pares i mares participants van rebre una paperina de castanyes gentilesa de l’AMPA.
També es va sortejar un LOT DE LLIBRES que va correspondre a l’alumna ANDREA BORRULL de 6è. B.