Dinamitzadors

Aquest curs els dinamitzadors de cicle superior han de realitzar dues tasques principalment;

Ajudar als alumnes de cicle inicial durant el torneig intern i col.laborar en la realització de les dues activitats pròpies de pati.

Durant el curs ajudaran al muntatge i organització de diferents activitats que es realitzin.

grup 1: Helena, Alba, Andrea i Yasmina

grup 2: Yoselin, Noelia, Sara i Núria

grup 3: Manel,Jakub, Sergio i Gabriel

grup 4: Lluís, Ivan, Jeferson i Florin

grup 5: Ester, Luana, Evelyn i Egle

grup 6: Rúben, Joan, Antonio i J. Carlos

8 thoughts on “Dinamitzadors

1. paula

Hola nois que tal. Que hus sembla el torneig d’aquest any a mi molt bé i a vosaltres?
    -Animeu-vos a apuntar-se que segur que hus ho passareu genial.
    Jo ja me he apuntat i nosaltres segur que hos ho passareu genial.

ADEU!!!!!!!

2. nil duch papiol

Hola aquest any els dinamitzadors m’han agradat molt i el Fernando i la Lidu gràcies sou uns kraks!!!!!!!!!

3. LIDIA

JA K SOM DINAMITZADORS SABREM MES LO K ES EL RESPECTE I EL COMPANYERISME I SENSE INSULTARNOS O TREBALLAREM AMB MES ARMONIA.

4. cristina

Es molt guay ser dinamitzador, aprens moltes coses i tens més excursions que els demes (una).

5. ALEJANDRO DEL PRADO

aquest any segur que nosaltres els de 6è aquesta feina de dinamitzador la faren molt bé, perqué es el segon any!!!!!!!!!!!

6. jakub

hola Fernando,sóc jakub alumne de 4tA.Vull saber que fan els dinamitzadors durant el partit.Adeu!!!!