Cicle Mitjà

LLETRES AMB EL COS!

Aquest cop us deixem més fotografies on els i les alumnes de 3r curs de primària han dibuixat lletres al terra amb el propi cos.

Finalment hem fet un muntatge amb les lletres i a que no sabeu que han escrit? Més avall teniu el resultat!

PB200057

Esperem que us hagi agradat!   Fins la pròxima!

HA ARRIBAT EL CIRC!
Des de l’àrea d’Educació física volem compartir amb vosaltres unes fotografies que reflexen el treball fet pels alumnes i les alumnes de 3r curs de primària.

Aquest treball consistia en fer diferents “figures humanes” per tal de treballar la cooperació, el treball en equip i l’equilibri per parelles i trios. Tot això dins del tema de: “Ha arribat el circ!”.

Esperem que us agradin i aprofitem per a animar-vos a deixar un comentari per tal de millorar l’any vinent!

Gràcies i fins aviat!

3 thoughts on “Cicle Mitjà

1. Gerard llobregat

fernando m’ agrada molt aquest torneig perquè és molt divertit peró hi ha molta gent que només pensa en guanyar i l’ inportant és participar.