Sortida al nou pont de vianants -P3-

Tenim un pont nou a la Bisbal i el dia 18 d’octubreel vam anar a veure. Ens hi vam passejar i vam veure que el terra és de fusta. És molt alt perque poguem creuar el riu Daró sense mullar-nos quan passa molta aigua pel riu.

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

El passeig -sortida a l’entorn P3-

La tardor ja ha arribat i el passeig hem visitat. El dimarts 11 d’octubre vam anar al passeig Marimon Asprer a buscar fulles i pals per portar a la classe. També vam aprofitar per fer lletres, números i dibuixos amb els pals.

Ens ho vam passar molt bé !!!

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

Torna en Cívic

Aquest curs torna en Cívic, és una mica especial, és en Cívic Verd. Durant uns mesos ens anirà donant consells de com tenir cura del medi ambient en coses molt properes a nosaltres. “Els petits canvis són poderosos”.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola | Deixa un comentari

Què és el SEP?

SUPORT ESCOLAR PERSONALITZAT

Què és el SEP?

El Suport Escolar Personalitzat és un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per a l’assoliment de l’èxit escolar de tots els alumnes, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen i de cada nena.

Mitjançant una proposta pedagògica referida a aspectes organitzatius i metodològics s’ofereix un suport individual o en petit grup a aquells alumnes que el necessiten. Aquest reforç ha d’aconseguir que tots els alumnes desenvolupin al màxim els seus aprenentatges bàsics i formatius.

És un reforç flexible, temporal i preventiu que vol atendre els diversos ritmes d’aprenentatge dels alumnes.

Qui rebrà el SEP?

Com a criteri general i de forma prioritària:

  1. Els alumnes de l’educació infantil, per garantir el domini de la llengua oral.
  2. Els alumnes que cursen el cicle inicial de l’educació primària, amb la finalitat de reforçar el procés d’aprenentatge de la lectura, l’escriptura i aquells aspectes claus del seu aprenentatge.
  3. Els alumnes dels cicles de l’educació primària que presentin retards en els aprenentatges bàsics i, en especial, el dels últims cursos per garantir un bon pas a l’educació secundària.
  4. Els alumnes amb altes capacitats, per tal de potenciar-les i mantenir la seva motivació i interès pels aprenentatges.

Què s’ha de fer?

El suport escolar personalitzat s’oferirà en horari lectiu i postlectiu, segons les necessitats dels alumnes de cada centre i en el marc de la seva autonomia.

Qui l’ha de fer?

Els mestres de l’escola, amb les dotacions horàries específiques destinades a aquesta finalitat.

Quan durarà el SEP?

L’equip docent decidirà el moment en què cada alumne, d’acord amb les dades obtingudes de la seva avaluació continuada, ha assolit els

aprenentatges fixats, inicialment, per millorar.

Aquesta decisió es prendrà, sempre que calgui, al llarg del curs escolar i dels cicles educatius.

La Inspecció d’Educació supervisarà com s’articula el SEP a cada centre educatiu i, si és el cas, assessorarà els directors sobre la seva aplicació.

DÍPTIC   SEP

[scribd id=68319004 key=key-2ds1wy0nb4o37ypuj43h mode=list]

Publicat dins de Escola | Deixa un comentari

Un dia a P5

Un dia a les aules de P5 en companyia dels vostres fills, veient les diferents activitats que fan a l’escola.

Publicat dins de Escola | Deixa un comentari

Pollets a P4

En Sergi Tapia ens ha portat 4 pollets preciosos.

 

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

Adaptació a P3

Hem començat l’escola molt contents i ens anem adaptant a poc a poc. Coneixem nous amics i aprenem a compartir els espais i els jocs.

Que divertit !

Adaptació de P3 A:

 

Adaptació de P3 B:

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

Els colors de la tardor -2n-

A 2n hem treballat els colors de la tardor.

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

Coses de classe -P4 A-

Avui l’Edna ens ha portat coses pel racó de metges i amb unes  xeringues hem après “petit-gros-mitjà”. A més a més la Bianca ens ha portat un conte d’un pollet molt divertit.  També hem fet màgia amb una tovallola.

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

Treballem -1r A i B-

Els nens i nenes de les classes de 1r A i B treballem molt bé a l’escola.

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari