LA RECOLLIDA SELECTIVA

Per tal de conscienciar els alumnes sobre la importància de reciclar bé les deixalles que generem en el nostre dia a dia i recordar tot allò que es va treballar el curs passat relacionat amb el Medi Ambient i el Projecte d’Escoles Verdes, la comissió de Medi Ambient ha organitzat una activitat. Els alumnes, repartits i barrejats entre diferents cursos, havien de seleccionar les deixalles i classificar-les segons les seves característiques.

Així doncs, cada grup era l’encarregat de recollir i classificar un grup de deixalles: orgàniques, paper i cartró, plàstic i paper d’alumini.

D’aquesta manera els alumnes, des de P3 fins a 6è, han pogut experimentar i treure les seves pròpies conclusions sobre si realment correctament una recollida selectiva i la importància que aquesta té pel Medi Ambient.

Tot seguit podeu veure una mostra de la jornada amb fotografies:

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en activitats, general, Medi Ambient. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *