La nostra Escola ja fa uns anys que és reconeguda com a Escola Verda. Per aquest motiu, des de fa temps, s’estan portant a terme mesures que ens permetin conservar el nostre entorn per mitjà d’activitats i projectes participatius on la Comissió de Medi formada per representants de totes les classes hi té un paper molt important.
Des del curs passat la nostra escola forma part de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) i, avui 17 d’octubre, els representants de Medi Ambient de Cicle Superior han anat a Vic a participar en unes jornades juntament amb altres alumnes i escoles que també formen part d’aquest gran projecte.
Han participat en un forum d’intercanvi d’experiències on els nostres alumnes han exposat allò que es porta a terme a l’escola i han après de les experiències dels altres companys/es.
A la tornada ens ho explicaran tot!