A P3 vam treballar el traç de la línia dreta, dormida i inclinada. Aquest curs estem treballant d’altres com ara l’arcada i el bucle. Per presentar-les hem sortit al pati i amb el pinzell màgic hem practicat a les parets. Ens ho hem passat súper!
A P3 comencem la primera classe d’English!
Els nens i nenes de P3A van conèixer en “Monkey” dins de la nostra caixa màgica. Vam poder obrir-la gràcies a les paraules màgiques i després vam cantar la seva cançó preferida “hello can you clap your hands” . A partir d’ara aquesta serà la nostra mascota i al llarg del curs ens anirà portant noves cançons i contes en anglès. Si cliqueu a l’imatge us redigirà al video. Esperem que us agradi.
La mestra d’English d’Educació Infantil
Presentem de manera vivencial la pauta Montessori a P4.
Una manera de treballar l’iniciació a l’escriptura a l’Educació Infantil, és a través de la pauta Montessori. Gràcies a aquest recurs els nostres alumnes aprenen que totes les lletres tenen cap, cop i peus. Els ajuda a situar-les dintre d’aquesta pauta i en conseqüència els proporciona una ajuda en l’estructuració de l’espai. A més considerem que és un bon recurs per treball el traç i la direccionalitat de les lletres. Aquesta va ser la primera activitat de presentació i pròximament la traslladarem en format paper.
Treballem la tardor a través d’activitats plàstiques a P3.
La fadeta ens visita a P3.
L’adaptació a P3.
Arrodonir amb daus
Avui a Mates,els alumnes de 5è, hem fet un joc amb daus i una fitxa: teníem 4 daus, els tiràvem, formàvem el nombre que volíem i ho havíem d’arrodonir. Després, l’altre joc, també teníem uns daus amb nombres i operacions (suma, resta, multiplicació i divisió), tiràvem els daus i el que sortia havíem de resoldre l’operació combinada. Hem practicat molt i ens ho hem passat molt bé!
Sortida a les ruïnes d’Empúries
Ahir dia 24 d’octubre els nens i nenes de 6è vam poder gaudir d’una excursió magnífica.
Primer quan vam arribar ens van presentar els nostres guies, un per 6è A i un altre per 6è B. Els guies anaven disfressats i feien veure que vivien a l’època antiga.
Desprès de que ens ensenyessin totes les ruïnes vam anar a fer un taller que tractava de fer un mosaic amb pedretes de guix.
Finalment vam anar a dinar a un prat del costat del museu i vam tornar a l’escola amb l’autobús. Una excursió inoblidable! (Adrià)
Els racons de Castellà
Este curso trabajamos a través de rincones durante la clase de castellano:
El rincón literario: tenemos que leer una leyenda del otoño, que se llama La leyenda del otoño y el loro y después tenemos que hacer un resumen de 5 o 6 líneas.
El rincón lector: tenemos que leer un cuento llamado El ratón de campo y el ratón de ciudad y después tenemos que hacer unos ejercicios sobre el cuento.
El rincón creativo: en este rincón hay que mirar una imagen que he escogido y después tienes que hacer frases sobre el dibujo.
El rincón de lengua: hay que hacer una sopa de letras sobre el sonido K y al acabar tienes que hacer una frase con cada palabra de la sopa de letras.
El rincón comunicativo: hay que leer unas frases que nos dan y tienes que convencer al compañero de que es verdad.
Estos rincones me gustan mucho porque esta manera de aprender es muy divertida. (Alazne Rozas 3r B)
Els alumnes de 5è participen en activitat organitzada per Montphoto 2017
(Vídeo fet i compartit per ràdio Lloret)
Inspirats per les imatges de @montphoto, els alumnes fan un treball de camp. S'apropen al medi natural amb una perspectiva artística #Lloret pic.twitter.com/wPS3eX0s1u
— NovaRadioLloret (@NovaRadioLloret) 24 d’octubre de 2017