Aquest curs els dimarts i dijous a la tarda els nostres alumnes aprenen a jugar junts als racons. Com a novetat hem fet un racó dels artistes on els nens dibuixen lliurement amb pintura. Els agrada molt, mireu, mireu!
El passat 31 d’octubre els nens i nenes de P3, P4 i P5 vam fer panellets a la classe. Vam aprendre quins eren els ingredients (sucre, cacao, patata bullida i farina d’ametlla). Tots van ajudar a la mestra a barrejar aquests ingredients i un cop fet, vam fer bola boleta per fer uns deliciosos panellets. Ens ho vam passar súper bé!
El dia 24 d´octubre, els nens de 5è vam conèixer als nostres fillols, els nens i nenes de 1r. Els padrins hem fet una descripció, i els fillols havien d’endevinar qui era el seu padrí.
I per acabar vam començar a fer un dibuix ben bonic en parella que penjarem per decorar l’escola.
Va ser molt divertit!
El dia 24 vam anar a la biblioteca ,vam veure les 99 fotos de Montphoto. Vam fer dos grups, primer un va anar a llegir i l’atre va anar a mirar les imatges. Cada alumne escollia una imatge i deia :el què veia ,el què pensava o sentia i per ùltim quines preguntes es feia. Ara ens toca posar-nos mans a la feina per preparar els nostres treballs!
El dia 20 d´octubre, els alumnes de 5è de primària, a català vam
fer activitats d´adequació al lèxic. La Núria i la Rakel, les dues
tutores de 5è, ens van preparar activitats molt divertides. Als
portàtils ens sortien 2, 3 o 4 paraules i havíem de posar on anava
cada paraula, per exemple, esquena i espatlla: T´has d´estirar
amb l´esquena a terra ,o, L´ordinador s´espatlla molt sovint.
N'haurem de comprar-ne un altre. Vam aprendre molt de
vocabulari nou.