Benvinguts al nou curs escolar 2012-2013

Benvolgudes famílies:

Ha arribat el mes de setembre i l’escola es torna a posar en marxa.
Com cada any iniciem el curs amb molta il•lusió i apostem per millorar dia a dia el nostre compromís educatiu.
Estrenem edifici, iniciem nous projectes i innovacions, intentem salvar les dificultats econòmiques per les quals passa el país i que tindran repercussions en el nostre àmbit educatiu.
Comptem amb vosaltres, el vostre esforç, la vostra dedicació i comprensió seran necessàries per posar en marxa el projecte de l’Institut Escola.
Tots els inicis comporten grans reptes i grans il•lusions!
Us desitgem un molt bon curs 2012-2013

El Claustre de l’IE, secció Infantil i Primària


Informacions importants d’inici de curs

1. Equip directiu de l’ IE de Lloret (continuïtat del curs passat):

Director: Jose Manuel Navarro
Sots-directora: M. Carmen González
Cap d’estudis d’infantil-primària: Anna Montells
Cap d’estudis de secundària: Rosa Rovira
Coordinador pedagògic: Joan de Domingo
Secretària: Marta Borràs

2. Horaris dels tres primers dies (12-13 i 14 setembre, excepte P-3):

Matins: de 9 a 12 h.
Tardes: de 15 a 17 h.

3. Horari definitiu a partir del 17 de setembre (aprovat pel Consell Escolar i el Departament d’Ensenyament)
Dilluns, dimarts i dijous: de 9,00 a 12,30h i de 15,00 a 17,00 h
Dimecres: de 9,00 a 12,30 h (sense activitat lectiva a la tarda)
Divendres: de 9,00 a 12,30 h i de 15,00 a 16,30 h

• L’ AMPA treballa per oferir diferents activitats extraescolars durant la setmana i tambe per cobrir les tardes de dimecres, us informaran durant aquests primers dies.

4. Entrades i sortides:

Alumnes d’infantil (P-3+P-4+P-5) per la porta de dalt, carrer Dafne
Alumnes de 1er+2n+3r+4t+5è+6è per la porta de les pistes de primària, carrer Santiago de Cuba.
• Us demanem la màxima puntualitat a les entrades i sortides, ja que les portes es tancaran puntualment. Els alumnes que arribin tard hauran d’entrar per la porta de dalt.

5. Reunions de començament de curs:

Es faran a partir de la segona quinzena de setembre. S’ informarà puntualment a través de les agendes.

6. Jornada portes obertes:

Es farà el mateix dia de la reunió de classes. El tutor/a i un representant de l’equip directiu estaran encantats de fer-vos una “visita guiada” per tot l’ Institut Escola.

7. Pagament de llibres, material escolar i AMPA.

Es fa mitjançant el codi de barres que us vam donar a final del curs passat. Les famílies que no hagin pagat tenen encara uns dies per fer-ho. Després els llibres es retornaran i s’hauran de comprar individualment i pagar tot el material escolar.
Recordem que el pagament es la quota per a tot el curs i els que no paguin no podran disposar d’agenda, llibres, material d’aula…
Si alguna família té dificultats per a fer el pagament, pot passar a parlar amb la secretaria del centre (Marta Borràs, tardes de 3 a 5, entrada principal).

8. Horari d’atenció a pares de la sot-directora: De dilluns a divendres de 9,00 a 9,45.(Es millor demanar hora).

Horari d’atenció mestres: Es comunicarà en les reunions de començament de curs

10. Beca de menjador: Les reclamacions de les beques denegades i els nous inscrits a menjador (només alumnes de P-3 i noves incorporacions), tenen de termini fins al 30 de setembre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *