Espais d’aprenentage dels Grans

Els alumnes de 4t, 5è i 6è conformen el Grup dels Grans dels Espais d’aprenentatge. Els dijous a la tarda es distribueixen, barrejats, en diferents Espais d’aprenentatge (el de Matemàtiques, el d’Ed. Física, el de Llengües, etc).

Aquests Espais giren actualment al voltant d’un mateix tema: els refugiats.

El llibre “La bala de vidre de l’Idris” és la història d’uns refugiats i és el punt de partida dels nostres Espais d’aprenentatge.

S’ha creat un bloc específic per als Espais d’aprenentatge de tota l’escola. S’hi pot accedir des de la secció dels blocs que hi ha en la pàgina web de l’escola.

En el bloc dels Espais d’aprenentatge hi ha un apartat “Multimèdia”. Aquí es troben els enllaços a les fotos i vídeos dels alumnes participant en els Espais d’aprenentatge.