Tom Sawyer

“The Adventures of Tom Sawyer” (1876) is one of the best-loved and most quoted works of Mark Twain.

Tom Sawyer was a young boy living with his Aunt Polly in St Petersburg. Tom is punished with the task of whitewashing a fence.

The boys met at the graveyard, they saw Injun Joe kills Dr. Robinson and tried to blame it on the drunken Muff Porter. Injun Joe is unaware that the boys have seen what he’s done.

At the end Tom and Huck discovered a box of gold (that once belonged to Injun Joe), and the money is invested for them. They were rech.

You can read the book “The Adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain

http://Tom Sawyer

FIRST DAY

Hi families, how are you?

Our year 1 pupils have started the Science project and they’re very excited about it! New books and digital material which look very interesting for them!

I hope they’re going to enjoy the classes 😉

Have a nice year!

THE PRINCESS AND THE FROG

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en anglès Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Princess and the Frog” a l’escola, pels nens de primer i de segon.

La història tracta d’una bruixa (witch) que demana a un príncep molt atractiu (Prince Perfect) que li faci un petó (kiss). Davant la negativa d’aquest príncep a fer-li el petó, la bruixa s’enfada molt i el converteix en granota (frog).

Un dia, la granota se’n va a nedar a un riu (river) a prop d’un palau (palace) on hi viuen un rei (king) i la seva filla, la princesa (princess).

La princesa està jugant a prop del riu i li cau la seva pilota daurada (golden ball) a dins de l’aigua. La granota l’ajuda a recuperar-la a canvi d’un petó de la noia. En un principi, ella hi està d’acord, però finalment se’n va cap al palau corrents sense fer-li.

La granota, molt trista, es presenta davant del rei i de la seva filla reclamant el petó que li havia promès: “A promise is a promise”.

Tot acaba bé perquè la noia accepta de fer-li, una mica mostrant rebuig i fàstics, i de sobte, succeeix la transformació en Prince Perfect, del principi del conte.

Els nens i nenes de Cicle Inicial han gaudit d’aquesta història clàssica i han participat de la seva representació, cantant cançons, ballant i interactuant amb l’actriu.

Princess f1

Princessf2

Princess f3

Princess f4

THE TIMID HARE

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en anglès Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Timid Hare” a l’escola pels nens de P4 i P5.

La història tracta d’una llebre, hare en anglès, a la qual a la nit, li agrada molt dormir a sota d’un arbre de mangos (mango tree). Però quan aquests fruits estan madurs i cauen a terra, s’espanta molt perquè creu que les estrelles del cel li cauen al seu damunt. Aleshores, té tanta por que avisa a la resta d’animals de la selva africana, perquè fugin d’aquest perill.

Els animals que li fan cas són: zebras, antilopes, elephants and giraffes.

Afortunadament, el lleó (lion) que és molt intel·ligent els fa recapacitar i els tranquil·litza dient que no és cert que caiguin les estrelles i que no hi ha motiu per patir.

Els nens i nenes d’E.Infantil han gaudit del conte i han participat de la seva representació, cantant cançons, ballant i interactuant amb l’actriu.

Timid hare1

Timid hare2

Timid hare3

Timid hare4

PIRATES

Dear families, this term we invite you to read some poems about “Pirates”.

What do pirates do?pirate vocabulary

All day and night,

they sail the seas;

they’re very brave and bold.

They count the gulls

and watch the waves

and search for chests of gold.

BROWN BEAR P4

BROWN BEAR

The groups 1 and 2 of P4 have told this story through flashcards to the families of the class. They have been very enthusiastic. Congratulations to our kids!

GROUP 1 Imatge de previsualització de YouTube

GROUP 2 Imatge de previsualització de YouTube

The Runaway Pancake

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Runaway Pancake”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of first and second years helped her to explain the story. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_114739 (600x800) IMG_20160602_114729 (600x800) IMG_20160602_112448 (600x800)

The Enormous Turnip

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Enormous Turnip”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of P4 and P5 also put on some masks to help her. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_102518_O (600x800) IMG_20160602_101708_O (600x800) IMG_20160602_100735_O (600x800)