LLEGENDA DE SANT JORDI

Hem representat la llegenda de Sant Jordi als alumnes de P3A i als nostres fillols de lectura, els alumnes de 1rA.
Hem treballat molt durant aquests dies per a convertir-nos en uns grans actors i actrius i HO HEM ACONSEGUIT!!!
Ara ho veureu!

DESPRÉS DE TREBALLAR ELS ALIMENTS I ELS MERCATS, ARA FEM RECEPTES

Després d’anar al mercat, hem decidit fer una mostra de recpetes.
Al mercat hem vist que hi ha productes que havíem posat a les receptes que no hi són perquè no hi són o són cars. Això ens suposa fer adaptacions de les recpetes a dur a terme.
Cada grup farà una petita mostra de la seva recepta i nomenarà un jurat per valorar com és.
Adaptacions i repartiments de tasques i mans a l’obra!
Avui fem de cuiners!

Això ja té forma!

El jurat valora la presentació, el gust, la originalitat i si són ben saludables…

Tots els grups ho han fet molt bé: hi ha un empat en la presentació, el gust i l’originalitat. El que decanta al jurat és la tria de productes de temporada i naturals, però les diferències són mínimes.
Felicitats! Això ha estat un èxit!

RECEPTES SALUDABLES I VISITA AL MERCAT

Hem començat un nou treball relacionat amb el menjar saludable.
Hem confeccionat receptes nutritives i saludables per esmorzar.
Han sortit idees ben originals i delicioses!
De moment ja hem vist productes i preus en una visita al Mercat Ronda-Fleming que ha resultat molt interessant.
Ara només falta posar-nos mans a l’obra!

COLÒNIES A COMA-RUGA

La setmana passada vam anar de colònies a Coma-Ruga. Vam fer activitats del Camp d’Aprenentatge Pau Casals.
Vam fer de músics, de científics i ens ho vam passar molt bé.
Aquí teniu les fotografies de la nostra aventura.