US PRESENTEM A LA NÙRIA Publicat el 9 febrer 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES TENIM UNA SENYORETA NOVA I ESTARÀ AMB NOSALTRES UNS DIES. NÚRIA, SEGUR QUE AMB NOSALTRES APRENDRÀS MOLTES COSES… JA HO VEURÀS!!! ESTEM MOLT CONTENTS I CONTENTES QUE ESTIGUIS AMB NOSALTRES!
Hola Núria, Ens alegrem que estiguis en aquesta escola, i tan segur que els nens també, i t´estimaran moltíssim.
Hola Núria,
Ens alegrem que estiguis en aquesta escola, i tan segur que els nens també, i t´estimaran moltíssim.