4 comentaris a “SOM LA CLASSE DE GERONIMO STILTON

  1. Bon dia!
    M’encanta aquest nom que heu triat! Segur que en Geronimo us farà venir ganes de treballar de valent i poder viure aventures tan trepidants com les dels seus llibres.
    Un petonàs a tots.

    Judit

  2. Enhorabona Stiltons,
    La família del Martí us desitja un curs ple d’aventures i descobriments.
    Família Cobo-Somalo

  3. Quin nom més guay! Crec que aquest curs viureu tantes aventures com en Gerónimo als seus llibres. Aprofiteu-les i gaudiu molt.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *