4 comentaris a “SOM LA CLASSE DE GERONIMO STILTON”
Bon dia!
M’encanta aquest nom que heu triat! Segur que en Geronimo us farà venir ganes de treballar de valent i poder viure aventures tan trepidants com les dels seus llibres.
Un petonàs a tots.
Judit
Enhorabona Stiltons,
La família del Martí us desitja un curs ple d’aventures i descobriments.
Família Cobo-Somalo
Quin nom més guay! Crec que aquest curs viureu tantes aventures com en Gerónimo als seus llibres. Aprofiteu-les i gaudiu molt.
Bon dia!
M’encanta aquest nom que heu triat! Segur que en Geronimo us farà venir ganes de treballar de valent i poder viure aventures tan trepidants com les dels seus llibres.
Un petonàs a tots.
Judit
Enhorabona Stiltons,
La família del Martí us desitja un curs ple d’aventures i descobriments.
Família Cobo-Somalo
Quin nom més guay! Crec que aquest curs viureu tantes aventures com en Gerónimo als seus llibres. Aprofiteu-les i gaudiu molt.
QUINS RECORDS WOWOWWWW