3 comentaris a “MIREU COM GAUDIM !!!

  1. ..ññññññp8 7”gfadkqr2rk elk21r12rj21yrqr3rr+2re4”2e8/22r1r rtre
    rri`+¡
    Això és el que ha escrit el Jordi per a l’Oriol, que l’enyorem moooolt però sabem que s’ho està passant més que requetebé.
    Quina enveja que ens feu!!
    Passeu-ho molt bé!!!
    I gràcies a les súper senyoretes que ens heu enviat les fotos tan ràpid!!

    regprgpgrepy547`.Lññ´k+ç¡+i9pç’+”¡po00
    (això vol dir que anem a sopar!)

  2. Disfruteu molt. I cuideu a les senyos. Em penso que s’ho hauran passat molt be, però arribaran… una mica cansades.
    Tenim ganes de veure-us

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *