COLÒNIES A TREMP

HOLA A TOTHOM !!!

ELS FUTURS ASTRONATUTES JA SOM AL CENTRE D’ENTRENAMENT DE TREMP, PREPARATS PER VIURE GRANS AVENTURES I GAUDIR DE L’EXPERIÈNCIA.

EL VIATGE HA ESTAT TRANQUIL, I MALGRAT ELS NÚVOLS, DE MOMENT, EL TEMPS ENS ACOMPANYA!!!

ESTEM EN CONTACTE.

IMG_6314

2 comentaris a “COLÒNIES A TREMP

  1. Hola soc Toni.
    M’ho he passat molt bé!!! el que més m’ha agradat ha sigue el joc de nit, pq el Roger P. i jo casi ens vam perdre, va ser molt emocionant.
    El viatge se’m va fer una mica llarg pq durava una hora i mitja, i em vaig cansar, però a la tornada ens van ficar una película i va estar millor.

  2. Hola Olímpics,
    Quines súper colònies eh? Ja ens ha explicat la Júlia l’activitat tan “xula” que vau fer amb el coet i ja ens sabem la cançó que cantàveu abans de dinar, sopar… Que bé!!
    Un petonet,
    Judit

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *