La setmana passada vam treballar els costats i els vèrtex de les figures geomètriques planes i del cub.
Per grups, i amb diferents materials, vam construir diferents figures: triangles, rectangles, rombes, quadrats, pentàgon i el cub.
La unió dels costats és el VÈRTEX. Nosaltres els vam unir amb plastilina o peces especials.
ara ja sabem quants costats i vèrtex té cadascuna de les figures.
Jugant. hem après molt !!!










