EL DIVENDRES VA VENIR EL MEU IAIO JORDI QUE VIU A ALTEA.
PER VENIR A LLEIDA VA FER 500 QUILÒMETRES.
VA PREPARAR UN VÍDEO AMB IMATGES D’ALTEA I BENIDORM ON SORTIA L’ARES.
LES PARETS DE LES CASES SÓN BLANQUES, I LA CÚPULA DE LES ESGLÉSIES SÓN BLAVES.
EL MENJAR TÍPIC ÉS LA PAELLA, PERÒ TAMBÉ MENGEN FARTONS SUCATS AMB ORXATA.
LA SEVA PLATJA ÉS DE PEDRES.
A BENIDORM HI HA DUES PLATGES DE SORRA. A L’ESTIU HI HA MOLTA GENT.
A BENIDORM S’ESTÀ CONSTRUINT L’EDIFICI MÉS ALT D’EUROPA.
LA SEVA FESTA MÉS IMPORTANT ÉS EL 19 DE MARÇ, PER SANT JOSEP, I ÉS LA FESTA DE LES FALLES.
MOLTES GRÀCIES ALS DOS!!!!








Hola Olímpics,
El marc també te família a Altea, i aquest estiu procurarem anar a veure’ls
A l’agost a Altea organitzen, de fa més de 30 anys, un Castell de focs artificials acompanyat de música. Es diu el ” Castell de L’ Olla “i es ESPECTACULAR amb lletres majúscules.
Amb aquest projecte de les famílies, cada divendres és com si agaféssiu un avió i féssiu un viatge imaginari, quina sort.
Estic d’acord amb el Javi, quina sort que teniu cada divendres!!
A més de viatge pels diferents llocs, també us esteu tornant uns experts en gastronomia, tastant tants menjars! Sou uns golafres!!
Quina pinta aquests fartons!!
Jo me’n compraria…
Ester
Mmmmm,
A la Júlia li van agradar molt els fartons! No us en va sobrar cap? (jeje)
Judit