Doncs sí, ha fet un fred que ha gelat… El nostre hort la setmana passada estava tot gebrat, com si hagués nevat! Fins i tot s’ha quedat la regadora dins el bidó d’aigua tot gelat en un bloc de gel. Mireu les fotos!
La Dolors (mare de l’Aleix A) juntament amb la Cristina (mare del Marc) i el Chus (pare de la Irene), ens han ensenyat com es poden fer màscares amb paper de cuina i cola blanca i reutilitzant capses de cartró. La Dolors és de la Comissió de Cultura de Torrefarrera i ja ens va explicar el curs passat com havien fet els gegants i els capgrossos de la Pesta; ho van fer tal i com nosaltres hem fet les nostres màscares. Vam passar una tarda molt tranquil·la, posant capes de paper i cola i afegint cadascú els detalls que volia. Ara solament ens falta pintar-les, estem molt impacients i impacientes per veure com ens quedaran!
Moltes gràcies Dolors, Cristina i Chus! Ha estat un luxe poder treballar amb el vostre ajut!
Si encara no el coneixeu, us recomanem que el proveu… ajuda a mirar les coses des de diferents punts de vista. Amb les nenes i nens de primer hem estat treballant una bona estona i hem vist que el primer cop d’ull enganya. L’activitat es diu ROTATING HOUSE. Vam trobar l’enllaç al bloc de la biblioteca del Sant Jordi i l’hem posat a la nostra pàgina de matemàtiques.