PDI

Saps què és una PDI?

Si ets alumne/a de l’escola ho sabràs perquè ja has vist i tocat les Pissarres Interactives Digitals a l’aula d’Informàtica i Anglès. Doncs ara, si ets alumne/a de 5è o 6è ho saps encara més perquè ja són a les aules de Cicle Superior!

Els textos, les fotos, els cartells de l’aula… tot es multiplica amb el món digital als nostres dits: imatges, vídeos, informació, descoberta, recerca…

Ara bé, que ningú es pensi que ja no cal estudiar, eh? Que el cervell no us el connectem a l’ordinador, i també heu de pensar solets!

pdi-11-02-11

One thought on “PDI

1. cecilia

Hola, Epp….tampoc oblideu que ja fa 5 anys que tenim pissarra digital a l’escola i que és una eina de treball interdisciplinària que fa que els aprenentatges siguin assolits més facilment i puguin arribar a tots els alumnes tinguin més o menys dificultats d’aprenentatge!!! Ara als mestres també els toca molta feina en posar-se al dia tecnològicament parlant….Hi ha gent molt treballadora a aquesta escola que dia a dia intenta fer el millor per tots els infants!!! Gràcies a tots els meus companys/es i en especial al meu company de música!