L’ANTIC EGIPTE A LA NOSTRA ESCOLA

sarcòfag

Amb el projecte d’Egipte hem aprés i hem descobert moltes coses d’aquesta antiga cultura. L’última cosa que hem descobert són tres arqueòlogues de Flix: Dolors Llecha, Tere Muñoz i Susi Alabart. Amb molt d’entusiasme ens han aconseguit un original sarcòfag i han elaborat una mòmia amb molta cura. I la veritat és que ha quedat molt bé, gairebé totes les classes del col.legi han quedat impressionades amb aquest treball. Per això els nens i nenes de segon de cicle inicial volem des del nostre bloc, donar les gràcies a les persones que han col.laborat i han fet que aquest projecte siga possible.

2 thoughts on “L’ANTIC EGIPTE A LA NOSTRA ESCOLA

1. joan p

Hola soc joan p,
    m agradat molt el sarcofa
    i tambe la momia i les fotos.

ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joan p

2. oscar torreblanca

ola soc oscar i ja he vist el sarcofag i les fotos les he trovat molt interesants i la momia es sembla real adeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡