EL LLIBRE DELS TEXTOS ESCRITS DE LA SETMANA

reduida3.jpg

Els nens i nenes de 2n, aquest curs hem engegat una activitat nova. Per tal d’aprendre a escriure  com cal dediquem una hora a la setmana a fer expressió escrita. Podem treballar fent una història col·lectiva, o per parelles, amb l’ordinador, en equips… Les dos històries més boniques les pengem en un cartell on hi tenim “el llibre dels textos escrits de la setmana”. Aquesta setmana hem treballat amb els portàtils. Cada nen ha escrit la seva història individualment i el tema proposat era “El meu gos es diu…”Aquí teniu una foto de la colla de 2n en plena feina.

4 thoughts on “EL LLIBRE DELS TEXTOS ESCRITS DE LA SETMANA

1. Dora

Aquesta classe vostra sembla realment la redacció d’un diari. A veure si ens veniu a llegir les vostres històries que segur que els de primer cauran de cul en escoltar-les.

2. mcervel3

Als nens i nenes de la classe també els agradaria escoltar les vostres històries, us convidem a venir algun dia a la nostra classe.

3. aimee

ma a gradat molt feru am els portatils per la primera vegada i ma a gradat molt

la coia de segon