Plantada dimecres 11.

noalesretalladesCom a mesura de protesta contra LES RETALLADES que estan afectant cada cop més als serveis públics, els sindicats de l’ensenyament van proposar que a partir del 14 de maig, cada dimecres, a l’1 del migdia s’organitzessin plantades davant dels centres escolars mostrant pancartes amb un NO A LES RETALLADES.

Els mestres i les mestres de la nostra escola ens afegim a la crida i a partir de demà, cada dimecres es plantaran d’1 a ¼ de 2 del migdia.

Els mateixos sindicats, conscients que el problema no és només dels mestres i les mestres, sinó que afecta a la qualitat de l’ensenyament que rebran els vostres fills i filles, fa una crida a les famílies a unir-se a l’acte i fer front comú per un ENSENYAMENT PÚBLIC I DE QUALITAT. Junts farem més força!

Més informació aquí.

Carta informativa dels sindicats adreçada a les famílies.

Declaració unitària.

Escola Roc Llop i Convalia:

http://escolademiravet.blogspot.com/2011/05/lescola-roc-llop-i-convalia-diu-prou.html

This entry was posted in No a les retallades, Notícies on by .

About Joan-Ramon Ferrús Terré

Era mestre especialista de Matemàtiques i Ciències Naturals, després amb la reforma mestre i, per circumstàncies que no venen al cas ara sóc mestre especialista d'Educació Física. També, ara per ara i des de fa molt temps cap d'estudis del CEIP Enric Grau Fontseré de Flix. I, per acabar formo part d'aquelles fornades de l'antic PIE, després àrea TIC i, ara sembla ser TAC -això darrer no sé per què em sona a malaltia, però...-

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *