Arxiu diari: 20 novembre 2019

Dia Mundial dels DRETS dels INFANTS

Avui hem realitzat diverses activitats per tal de treballar a l’escola aquest tema i commemorar aquesta data tan important. Les activitats han estat col.laboratives entre petits i grans, i ens ho hem passat molt bé.

Visita a la Biblioteca Municipal

La Comunitats de Petits hem anat a la Biblioteca Municipal a on hem retornat els llibres de dinosaures que havíem agafat en préstec. A més hem tingut una agradable sorpresa, ja que la bibliotecària ens esperava per explicar-nos un conte … Continua llegint

Publicat dins de Biblioteca | Deixa un comentari

La Castanyada

El 31 d’octubre a la tarda celebrem la festa de la castanyada tots junts al pati, amb balls tradicionals, jocs i berenar.

Halloween

A l’escola també celebrem les festes proposades pels mestres d’anglès, i que tant ens agraden, com la festa de Halloween.

Fem panellets

Per celebrar la festa de la castanyada com cal, no hi poden faltar els deliciosos panellets. Primer però, els més petits anem a comprar els ingredients per decorar-los. Els elaborem i decorem entre tots, des dels més petits de la … Continua llegint

Treballs familiars de la tardor

Moltes gràcies un any més a la participació de la totalitat de les famílies de l’escola, en aquesta proposta d’elaboració d’un treball amb materials de la tardor. Com sempre, els treballs presentats han estat molt originals!

La Comunitat de Petits som la classe dels Dinosaures