Pel·lícules en stop motion dels alumnes de P5 i CI

Aquest curs des de racons competencials els alumnes de P5, primer i segon ens hem ben barrejat i n’han sortit tres grups. Cadcascun d’aquests grups durant un trimestre hem estat elaborant una pel·lícula en stop motion que és una tècnica d’animació que consisteix a capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, sembli que l’objecte es mou.

Les històries són inventades pels alumnes, i són ells els que han elaborat el guió i la definició de seqüències. També són els que han realitzat les fotografies i movent els personatges i objectes. L’edició final l’ha executada la mestra amb l’ajuda d’un programa específic. Ja veureu que hi han fet molta feina, i que val la pena que us les mireu!

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.