Conte-Els nens a la platja!!

Una vegada hi havia quatre nens molt amics,cada dia anaven junts.Un es deia Joan,l’altre es deia Marc i els altres dos Roger i David.Tenien 12 anys i el més petit d’ells era en Marc.Vivien en un poble que es deia Vilagrassa,era un poblet petit.Un dia d’estiu el Joan els va cridar a tots,els va dir si podiem anar a la platja.Els nens no s’ho van pensar dos vegades,van anar corrent a dir-ho als seus pares. 

Al cap d’una estona els nens es van tornar a trobar a la plaça,els pares els deixaven a tots menys el mes petit,en Marc.Els altres nens van decidir anar a queixar-se als seus pares de perque no el deixava anar a la platja.En Joan va dir:-Senyor,siusplau,podria deixar en Marc anar uns quants dies de vacances?El seu pare s’ho pensava…I va dir:-Us deixaré anar-hi però si hi ha algun problema us la carregueu vosaltres.Els nens es van alegrar molt,no havien anat a la platja feia dos anys.Aleshores,els pares els hi van dir que quedarien el dissabte a les 6 del matí.Era divendres i faltava un dia per marxar els nens van anar a dormir a les 9:30,Els pares a les 10:30. 

Al matí tots estaven preparats a la plaça,el pare d’en Joan es el que tenia el cotxe mes gran i el que podia agafar tot l’equipament.Els nens van pujar als cotxes i van tardar 1 hora i tres quarts per arribar.A les 8 van anar a un hotel,molt aprop d’allà.Els nens miraven la platja per la finestra molt contents miran els vaixells.L’endema van anar a la platja a banyar-se , l’aigua estava molt freda i ningu estava atrebit a tirar-se.Finalment,van anar entran poc a poc i es van acostuma a l’aigua.Es van quedar tota una setmana allà jugant tranquils i s’ho van passar molt bé.I conte contat, ja s’ha acabat. 

                                                           FI

  MOHCINE                6È CURS

Un comentari a “Conte-Els nens a la platja!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *