La justícia i la injustícia

Resum: És injust que et toqui el tall més petit per a tu i el qui fa l’aniversari li toqui el més gros del pastís. Abans, les dones, no podien conduir, i això era una injustícia, com moltes d’altres. És injust que un a persona, per qualsevol problema, no pugui pujar unes escales normals, i necessiti una rampa, quan aquesta no està al seu abast.

El pare d’en Peter diu al seu fill que van al parc, i en Biko, un amic del nen,  diu que també hi vol anar, però està prohibit que entrin les persones de color. Quan han marxat, en Biko entra al recinte d’amagat, i observa com salten els seus amics als llits elàstics i ell es mort d’enveja, com qualsevol infant. Un guardià el veu, i el porta el nen a comissaria, la gent ho veu i van a avisar a la família del nen. Alguns no hi estan d’acord amb el que ha passat, i comença una rebel·lió al mig del carrer.

 

 

Opinió personal: A mi aquest llibre m’ha fet pensar en el que és la justícia i la injustícia, no trobo bé que hi hagi lleis que no tenen sentit. En aquest llibre he après moltes cosses que no sabia.

Emília Cascalló Jové

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *