Al segon trimestre, un dels tallers d’expressió oral amb l’alumnat d’educació infantil va consistir en representar una adaptació del conte “Rínxols d’or i els tres óssos”.
Mireu què bé que ho fan!
Al segon trimestre, un dels tallers d’expressió oral amb l’alumnat d’educació infantil va consistir en representar una adaptació del conte “Rínxols d’or i els tres óssos”.
Mireu què bé que ho fan!
El 17 de març, els nens i les nenes de l’escola ens vam reunir per elaborar la mona i, tot seguit, menjar-la!
Ens vam esforçar per a què quedessin ben boniques i sobretot per a què estiguessin… boníssimes!!! Ens vam llepar els dits!
Con motivo del Proyecto de los medios de transporte, los/as alumnos/as de ciclo inicial y tercero han realizado unos lapbooks sobre el tren como una actividad final y de síntesis. De esta manera, ha quedado plasmado de forma gráfica todo lo que han aprendido sobre este medio de transporte. Cada pareja lo ha realizado sobre un aspecto diferente de los trenes: el Carrilet, la estación de tren, George Stephenson, la máquina de vapor y los trenes de alta velocidad.
Pero antes de ver los lapbooks que han confeccionado los/as alumnos/as debemos saber que es un LAPBOOK. Un lapbook es un libro/carpeta que contiene diferentes “pop-ups”, pestañitas y otros materiales que contienen información detallada sobre un tema. La importancia del lapbook reside en que con él y a través de él se trabaja un tema de manera sencilla, gráfica y divertida con el que el/la alumno/a aprenderá y adquirirá un conocimiento significativo.
Si queréis saber más, podeis consultar este enlace: https://www.youtube.com/watch?v=zFVJ2OBMICM
¡Y aquí tenemos los esperados lapbooks sobre el tren!
Aquest segon trimestre un dels tallers d’expressió oral ha estat en llengua castellana. Els/les alumnes van crear un breu diàleg en grups de tres o quatre alumnes a partir d’uns personatges que els hi va tocar a l’atzar. Alguns d’aquests diàlegs són una mica esbojarrats, ja que alguns personatges no tenen res a veure entre ells (o si…).
Doneu un cop d’ull i gaudiu d’aquestes representacions!
Esperem que us agradi!!!
El passat 1 de març, els alumnes de CI i 3r van participar de l’Audició de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa. Aquesta sortida es troba dins el marc de les Activitats de Dinàmica Comarcal Educativa.
Ja al Teatre de l’Amistat, vam poder veure i escoltar alguns dels instruments que formaven part de l’orquestra.
El divendres passat els alumnes d’educació infantil i cicle inicial vam poder gaudir de la representació “La Rateta” a càrrec de la companyia Festuc, a Sidamon. A més, vam poder descobrir el món de les titelles, de què estaven fetes, com es mouen…
Donem les gràcies, un any més, al Consell Comarcal per la bona organització d’aquesta activitat de Dinàmica Comarcal.
Aquest trimestre un dels tallers d’expressió oral ha estat en anglès. Els/les alumnes van representar una breu obra de teatre en anglès per tal d’intentar potenciar més aquesta llengua de manera oral i perdre una mica la por d’expressar-se en anglès.
Aquesta obra es titula “Hi havia una vegada un conte” i explica l’aventura de dos germans, la Sarah i en John (o la Johan), que un dia estaven jugant al jardí de casa seva i es van trobar una porta enorme enmig del jardí. Sorpresos i encuriosits, van obrir la porta i van entrar. Però el què ells no sabien és que aquella porta era màgica i els portaria per diferents contes (la Ventafocs, la Sireneta, el rei lleó, la Bella i la Bèstia,…) tot coneixent els personatges que surten en ells.
Aquí podeu llegir aquesta obra de teatre: ONCE UPON A TIME A FAIRYTALE
Cal assenyalar que aquesta obra de teatre s’ha fet en una hora i mitja (la durada dels tallers), és a dir, s’ha explicat als/a les alumnes, s’han preparat els papers corresponents, s’han estudiat i practicat els diàlegs, s’han posat la vestimenta i, finalment, s’ha representat i grabat l’obra. Per tant, potser podreu observar algunes “errades tècniques” i també d’altres de pronúncia en anglès però que són “normals” tenint en compte el temps limitat que teníem.
Tot i així, veure-ho que és tota una “performance”! El resultat ha estat molt satisfactori i el més important és que tots/es vam gaudir moltíssim representant l’obra.
Esperem que us agradi!