SORTIDA A ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Aquest any hem treballat els oficis dins del nostre projecte interdisciplinari i com a activitat final, el dimarts dia 16 de maig tots els alumnes de l’escola vam anar d’excursió a l’Espluga de Francolí.

Al matí vam visitar el museu de la vida rural on vam poder veure com vivien els nostres avis i besavis, les seves costums, els oficis i eines que utilitzaven.
A l’entrar al museu vam tenir la sort de coincidir amb un escriptor molt important, el Sr. Josep Vallverdú, autor d’algun dels llibres que havien llegit els nostres alumnes.

A la tarda vam visitar les coves de l’Espluga, unes de les més grans del món. Ens va agradar molt poder veure tot allò que havíem estudiat i, a més, ens ho vam passar molt bé.