TEIXIM AMB LA GENT GRAN

La classe dels teixidors, acompanyats dels alumnes de P4 i P5, han anat al casal de la gent gran el dimarts a la tarda per tal de compartir una estona de treball i manualitats amb les àvies que habitualment fan punt de mitja, ganxet, cusen, o qualsevol altra manualitat artística.
Els alumnes han aprofitat per teixir amb el seu teler, fer ganxet i mostrar algunes de les seves creacions a la gent gran.
Alguns però, també han aprofitat per jugar a cartes i a diferents jocs de taula que solen jugar els avis.
Estones molt ben aprofitades on es comparteixen experiències i vivències entre generacions no tan distants.

Aquest article ha estat publicat en Medi natural, social i cultural, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.