CREACIÓ D’UNA PÀGINA WEB PER A L’ESCOLA

En el decurs dels propers dies, aquest bloc quedarà aturat ja que estem organitzant una pàgina web de l’escola molt més visual i còmode per a totes les famílies i els nostres seguidors. Si voleu tafanejar als inicis de la nova pàgina, http://agora.xtec.cat/esc-elfar/ per tal d’estrenar-la! Esperem que us agradi.

EL DIA DE LA PAU

Celebrem el dia de la PAU amb diferents activitats que ens menin a la reflexió i a ser una mica més tolerants amb el nostre entorn.

Publicat dins de Festes escolars, General, Medi natural, social i cultural | Deixa un comentari

ELS ECLIPSIS LUNARS I SOLARS

Seguint amb els tallers interaules, aquesta tarda hem treballat la grandària dels planetes a partir d’objectes quotidians de l’aula i del nostre entorn més immediat.
Després d’haver visualitzat un parell de vídeos sobre el tema i haver escoltat les explicacions tot pensant i argumentant certs aspectes referents als nostres planetes, hem hagut de llegir, ordenar, classificar, escollir i realitzar una petita activitat.
Ens ho hem passat genial i, a més, hem après un munt de fets interessants que ens descobreixen nous aprenentatges.

Publicat dins de Experimentació | Deixa un comentari

LA GRANDÀRIA DELS PLANETES

Publicat dins de Experimentació, Medi natural, social i cultural | Deixa un comentari

TRACTORS A CM!

Lligat a l’àrea de ciències naturals i socials i el nostre entorn en general, els alumnes de CM ahir varen poder gaudir d’una sessió de treball on els tractors i la maquinària pesada que utilitzen els nostres pagesos per treballar la terra són els protagonistes. Sembradora, arades, ruleo, …tots ells estris agrícoles que permeten treballar els conreus d’una manera ràpida i molt més efectiva que abans.
Gàcies a en Joan Subirós, en Joan Jofre i en Jaume Arnall, els alumnes varen comprovar quines són les feines del camp prioritàries durant aquesta temporada.

Publicat dins de Medi natural, social i cultural | Deixa un comentari