TRACTORS I PAGESOS A L’ESCOLA

Els alumnes de Cicle Mitjà estem estudiant les feines agràries i el treball dels pagesos al camp. Com que vivim en un mitjà rural, hem pensat que el millor millor seria convidar als pagesos de les rodalies perquè ens expliquin de primera mà com treballen, amb quines eines compten i en què consisteix la seva feina diària.
Tant en Josep, com en Jaume o en Joan ens han portat amb els seus tractors, hem pujat a les cabines i hem anat a donar un tomb per tal de veure com funcionen les eines que hi enganxen i per a què serveixen. Ahh!!… i també hem pogut comprovar la bona suspensió que tenen aquests mitjans de transport i treball.
Ha estat millor que pujar a les atraccions de fires!!

Aquest article ha estat publicat en Medi natural, social i cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.