TALLERS ALIMENTARIS: FEM PA

A la nostra escola solem acabar el segon trimestre amb un taller alimentari. Enguany hem optat per un taller de fleca.
L’Escola d’Hostaleria de l’Alt Empordà ha col·laborat amb nosaltres i durant tot el matí els nostres alumnes han pogut assistir a unes classes ben gustoses. Han fet pa, croisants, coca de sucre, animalets amb pasta de pa…
Dues de les alumnes de l’escola amb el seu mestre flequer ens han ajudat i guiat. La Carme de can Tuies ha portat el forn i diversos estris i ens ha ajudat també a enfornar. Entre tots hem après quins ingredients hem d’utilitzar per fer una bona massa de flequer i ens hem emportat una bosseta amb les nostres creacions per tastar-les a casa. Ara ja podrem fer coques i pa.

Gràcies a tots. Hem ben berenat!

escolaelfardemporda's Taller de pa album on Photobucket
Aquest article ha estat publicat en Experimentació, Festes escolars. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.