Projecte d’escola

Curs 2015-2016

Projecte: L’oli d’oliva de l’Empordà

Durant aquest 2n trimestre tots els alumnes de l’escola treballarem el projecte ” L’oli d’oliva de l’Empordà “

Bases del concurs de fotos

– Del 12 de gener fins al 26 de febrer hi ha el termini per presentar les fotografia pel concurs “l’oli d’oliva”.

– Totes les fotografies presentades s’exposaran a l’entrada de l’escola. Cal que al darrera de la fotografia hi hagi el nom i cognoms de l’alumne i el curs.

– Les fotografies presentades han d’estar relacionades amb el tema “l’oli d’oliva”.

– Cal que les fotografies estiguin fetes pels propis alumnes, però no hi poden sortir persones.

– La mida de la fotografia és lliure.

– Poden estar impreses en full de paper o en paper fotogràfic.

Esperem que us hi animeu i que participi el màxim d’alumnes.

Curs 2012 – 2013

Aquest any tots els alumnes de l’escola fem el projecte de les cultures. Els alumnes de cicle superior treballarem l’estat Espanyol, amb les diferents cultures de les comunitats autònomes.

Aquí teniu un llibre digital per anar seguint el nostre treball: