Adreça: camí de la partió s/n

Correu electrònic: e3003136@xtec.cat

Horari de l’escola:

Matí Tarda
Alumnes Infantil 8:45 a 12:15 15:00 a 16:30
Alumnes Primària 8:45 a 13:15 15:00 a 16:30

Festes i dies de lliure disposició:

27 de febrer

20 de març

1 de maig

One thought on “Informació

1. JOSÉ PÉREZ

Com passa el temps! La Lucía s´ha fet gran i ha finalitzat la primària. Molt petita amb tres anys va començar aquesta bonica història a l´Escola Bonavista. Avui, després de nou anys s´acomiada de la seva “segona casa”. Durant aquest període ha anat creixent i ha après molts coneixements que la formaran com a persona. Paral.lelament als coneixements ha rebut molt de carinyo, igual que els seus companys. Els artífices que han dur aquesta tasca és l´equip de mestr@s d´aquesta escola. Veritables professionals de l´educació i sobretot grans persones, que treballen incansablement perquè l´alumnat obtengui uns bons resultats acadèmics i una bona formació com a persones. A vegades no s´aconsegueix per molts factors, però ningú pot dubtar que s´ha treballat i s´ha fet tot el possible per aconseguir-ho.

Jo el seu pare, antic alumne, vaig mostar la confiança de l´educació de Lucía i de la seva germana Rosa a aquesta escola. Després d´aquest temps puc assegurar que estic ple de satisfacció i d´alegria pels resultats de les meves filles i perquè no em vaig equivocar en apostar amb el vostre col.legi.

Moltes gràcies, i torno a repetir moltes gràcies a l´escola Bonavista i a tots els mestres i mestras: MªVictoria, Pasqu, Rosa, MªJosé, Don Enrique, Josefina, Àngels, Montse Tarifa, Àngel, Rosa, M.Ángel Tió, Miquel Àngel, Ana Belén, Rosa Pinyol, José Ángel, Marta, Montse García. A les directores Josefina i Maruja. A Xavi i Noemí i en general a tots/es que dia tras dia lluiteu i treballeu des d´aquest centre per l´educació dels nostres fills/es.

Sempre us tindrem al nostre cor i al calaix dels bons records.

Una abraçada ben forta i us desitgem un bon estiu.

JOSÉ PÉREZ.