RECOMANACIONS D’ESTIU

Hola Taurons i famílies!

Us deixem les RECOMANACIONS D’ESTIU. Recordeu que també us ho hem enviat per Dinantia i també està al Classroom de la classe.

A més a més, també teniu l’opció de fer les activitats de les primeres setmanes de confinament (les trobareu aquí en el BLOC) i també activitats que us hagin quedat pendents en el Classroom (per exemple, les voluntàries).

Principalment, és important que :

  • Llegiu (cada dia de 15-30 minuts com a mínim). Si no teniu llibre, aneu amb algú de casa a una llibreria a xafardejar i agafeu un llibre nou per començar l’estiu. Quin plaer!
  • Per poder comprendre el que llegim: algú de casa us pot fer preguntes, expliqueu que heu llegit o podeu fer un resum.
  • Agafeu llapis i boli i… A ESCRIURE (de tant en tant).
  • Practiqueu operacions matemàtiques.

Intenteu dedicar cada dia una miqueta de temps (intenteu que sempre sigui a la mateixa hora per tal d’establir una rutina).

I SOBRETOT: Trobeu temps per gaudir de l’estiu! Córrer, saltar, nedar, ballar, jugar, compartir, embadalir-se amb els colors del mar, del cel, amb les postes de sol, etc.

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!

Ha estat un plaer compartir un curs més amb tots vosaltres (famílies i nens/es).

Maria

PER A NOUVINGUTS (Dina), CLICA A LA IMATGE:

RECURSOS WEB DE TOTES LES ÀREES PER A NOUVINGUTS, CLICA LA IMATGE:

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *