LES COLÒNIES DELS TAURONS I CICLE MITJÀ

Hola tothom!
Aquí teniu moltes fotos de les colònies dels Pops, Meduses, Taurons i Peixos Espases. Què bé ens ho vam passar i quantes activitats hem fet!

Publicat dins de General | 3 comentaris

TALLER I RACONS DE MATEMÀTIQUES

Bona tarda famílies!
Aquí us deixo unes quantes fotos del taller d’Audiovisuals sobre Trucs de Cinema que hem fet aquest matí i fotos de la tarda de racons de matemàtiques. Hem jugat amb fraccions, divisions, multiplicacions, a detectiu de nombres, un bingo, un dominó… Una tarda ben moguda!

ENS VISITA LA LOLA CASAS

La setmana passada ens va visitar la Lola Casas i ens va fer molta il·lusió. Ens va explicar com es fa un llibre, ens va parlar dels seus llibres i li vam poder fer una entrevista molt xula. Ah! Inclús vam ballar una cançó seva.
Estem força engrescats amb la seva obra i tenim molts llibres seus a la biblioteca d’aula. Hem treballat el llibre Qui soc i Feos y feas en castellà. A més a més, ens hem endinsat en un projecte que es diu Saltem a corda en el qual participa la Lola i ens estem inventant una cançó per saltar a corda sobre un personatge literari. Ja us les ensenyarem!
La revista del Juny de l’escola tindrà dos articles dedicats a la Lola que ja veureu properament.

SANT JORDI (PART 2)

El dia 25 vam celebrar Sant Jordi a l’escola! Mireu el següent vídeo amb fotografies de les activitats que vam fer.
Sant Jordi i la princesa, la rosa i el drac…

SANT JORDI 21-22 (part 1)

Bona diada de Sant Jordi a tothom! Aquí us deixo unes quantes fotos de la sortida “Il·luminem la poesia” a càrrec de la cia.Bombeto a la biblioteca Antoni Comas que vam fer divendres passat i també les fotos de tots els poemes dels nens i nenes dels Taurons. Aquesta tarda sabrem els guanyadors dels Jocs Florals de l’escola! Properament, farem una nova entrada amb les activitats que hem fet avui.

EL DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

El passat 6 d’abril, amb motiu del dia de l’activitat física, les classes de 3r i 4t de l’escola, vam anar al parc a celebrar-ho fent una classe d’educació física la carrer.

Hi havia la majoria d’escoles de Mataró, érem un total de 1900 alumnes de Mataró.

Vam començar fent una classe d’educació física, amb jocs cooperatius, ajuntant-nos 3r i 4t i després vam anar al Parc Vell a fer una sessió de zumba.

Va ser un dia molt divertit.  I el millor, vam fer molta estona d’activitat física!! Si cliqueu a la imatge podreu veure un petit vídeo resum de la jornada!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

ANEM AL TEATRE: HAMELIN

Hola famílies!
I com a última sortida abans de marxar de vacances, aquí us deixem unes fotografies que ens vam fer al Teatre Monumental després de veure l’obra de teatre Hamelin. Una versió del conte “El flautista de Hamelin” amb titelles que ens va entusiasmar. Després, quan vam arribar a l’escola, vam fer una lectura compartida (en equips cooperatius) i vam respondre unes preguntes sobre la història en un comecocos molt divertit amb el que vam jugar després.
Feu una ullada!

SORTIDA A LA BIBLIO I MONTSERRAT

Hola famílies!
Aquí us deixem unes fotos de les nostres dues últimes sortides:
1. A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA: Tot i que plovia a bots i barrals, vam anar amb tota la il·lusió d’aconseguir el nostre carnet de la biblioteca. Vam al·lucinar amb la quantitat de llibres que hi havia allà i no sabíem quin triar. Ens van ensenyar a agafar llibres en prèstec i a com tornar-los. Recordeu famílies que heu de tornar els llibres abans del 29 d’abril!
2. A MONTSERRAT!: Després d’un llarg viatge en autocar, vam poder fer una petita excursió per Montserrat amb el nostre expert monitor, en Cesc. Ens van explicar la teoria científica i la bonica de com es va formar la muntanya de Montserrat. Ens va explicar els noms de les agulles (el Mico, l’Elefant i la mòmia) i també noms d’arbres que hi ha allà com l’alzina o el roure, plantes com el romaní i animalons com el pit roig o les cabres monteses (en vam veure cinc!). També vam entrar al Santuari per escoltar als escolanets cantar el Virolai i, inclús, vam veure a la Moreneta. Acte seguit, a dinar i a jugar!
I encara ens queden sortides aquesta setmana!

ST PATRICK’S DAY BY THE SHARKS

Hi families!
Yesterday was a great day and we celebrated St. Patrick festivity with lots of activites. First in the morning, we made a magic card with a rainbow and a pot of gold. After that, we recorded our dance: Chicka boom St. Patrick. Break time and then…the BIG GYMKANA! Six challenges to achieve! In the afternoon, the whole school dance The drunken sailor and, finally, in class, we watched videos about St. Patrick, a play and dances. What a fantastic day!

ACTIVITATS VARIADES DE MARÇ

Quin mes de març tan atapeït d’activitats!
El passat 8 de març vam celebrar el dia de la dona treballadora. Ja sabem per què es celebra aquell dia i per què el color triat és el morat. Després, vam veure un vídeo del Infok que ens explicava fets com que les dones cobren menys per fer la mateixa feina que un home o que hi ha països on les nenes no poden anar a l’escola. Sabeu que hi ha molts més carrers dedicats a homes que a dones? A classe hem decidit triar sis dones importants pel que han aconseguit i els hem dedicat sis carrers: Agatha Christie, Emma Watson, Mary Kom, Frida Kahlo, Ashley Fiolek i Wu Zetian.
Altre dia vam fer la nostra Vella Quaresma. També tenim una a la classe i cada divendres, diem un vers, cantem la cançó i li tallem una pota. Aquí teniu un exemple: Porteu un got que la Vella té singlot.
Ah! I per millorar la nostra comprensió lectora, cada 15 dies hem de resoldre en cas un cas molt misteriós.

Publicat dins de General | 1 comentari