EASTER BUNNY

Els Conills han trobat els ous de pasqua que un conillet anomenat Easter Bunny havia amagat dins la classe.

Publicat dins de Anglès | Deixa un comentari

Fem psicomotricitat amb globus!

Els conills ens ho hem passat genial fent psicomotricitat amb globus. Hem jugat a jocs diferents, com per exemple, a tirar-lo ben amunt i també a transportar-lo d’un lloc a l’altre sense utilitzar les mans!

Ets especial

El passat dimarts vam poder gaudir de l’espectacle “Ets especial” al teatre Monumental.

Amb en Landry el Rumbero vam gaudir d’un espectacle de rumba catalana que ens va encantar. Si veieu el video, entendreu perquè.

La biblioteca de l’escola

A l’escola tenim una biblioteca molt maca i avui hem fet una visita que ens ha agradat molt. Primer hem buscat la mascota,que estava amagada dins el  llibre, “Caca de vaca”.

Ens hem assegut a uns coixins molt xulos i comodes . I la Marta ens ha ensenyat i llegit  el conte, que era molt divertit .

Ara tenim moltes ganes de tornar a la biblioteca, perquè hem vist que hi ha un munt de llibres molt interessants.

St Patrick’s day

Avui ens hem trobat a l’escola un sobre de color verd. A dins del sobre hi havia aquesta carta:

Així doncs, seguint les indicacions d’en Leprechaun hem fet el puzle i després hem buscat la peça que faltava per poder-lo completar. I sabeu què? Al costat de la peça hi havia amagat el tresor: moltes monedes!

És molt difícil de veure, perquè és petit i molt ràpid, però si esteu ben atents, potser el podeu arribar a sentir o inclús a veure. Alguns nens i nenes de la classe dels Conills han sigut molt afortunats i l’han pogut sentir i veure…

Aquí teniu el conte que hem explicat:

Visita a la Fundació Miró

Els Conills, amb els Esquirols i les Granotes, hem anat a la Fundació Miró.

Allà hem pogut veure molts  quadres  de Miró. Alguns ja els  havíem vist a l’escola, però els del museu eren molt, però molt més grans. Hem identificat molts elements característics de l’obra d’en Miró, com els colors preferits (negre, vermell, groc, verd, blau), el sol vermell, la lluna blava, les estrelles, els personatges estranys amb tres pèls, les línies gruixudes i primes… També hem vist el tapís i les escultures que feia amb elements de la vida quotidiana, com forquilles, aixetes… Hem gaudit  molt creant les nostres obres d’art , que hem pogut  veure gràcies al retroprojector.

Malgrat que quan vam arribar estava plovent, per sort va deixar de ploure i va sortir el sol. Així, quan vam sortir del museu, vam anar a dinar i jugar al parc dels jardins de Mossèn  Cinto Verdaguer.

Let’s learn the daily routines

A les sessions d’anglès estem aprenent les rutines diàries que fem abans d’anar a l’escola.

“I wake up”, “I have a shower”, “I brush my teeth”, “I get dressed”, “I have breakfast”, “I go to school”

Aquí teniu algunes fotos de les representacions que fan els Conills

FEM PSICOMOTRICITAT!!

Ens encanta fer psicomotricitat amb la Lidia!!! Ens ho passem molt bé jugant amb diferent material!!

COM ENS AGRADA FER RACONS!

Aprenem manipulant els diferents continguts de manera variada i gaudim amb l’experiència de treballar amb material manipulatiu!

ANEM D’EXCURSIÓ!!!

Aquí teniu un petit vídeo de la sortida de la tardor mentres esmorçavem!!!