FEM JOCS COOPERATIUS

ENGLISH Conills!

Aquí teniu un recull de fotos i vídeos que il·lustren el treball que hem fet al llarg d’aquests darrers mesos en les nostres sessions d’anglès. Molt bona feina, Conills!

Conills ENGLISH de PATRICIA SANTANDER FERRING

PROJECTE: DESCOBRIM ELS SENTITS

ELS CONILLS HEM TREBALLAT EL PROJECTE DELS  SENTITS. US DEIXEM UN TASTET DE COM ELS HEM TREBALLAT.

PROPOSTES DE GRAFISME

TALLER KAPLA

ELS CONILLS HEM FET UN TALLER AMB EL KAPLA, PECES DE FUSTA RECTANGULARS DE VARIS COLORS PER CREAR DIFERENTS CONSTRUCCIONS. MIREU QUÈ MAQUES ENS HAN QUEDAT!

COLÒNIES CAN SOLÀ

COLÒNIES A CAN SOLÀ

ELS INFANTS D’I3 I I4 HEM ESTAT DE COLÒNIES A CAN SOLÀ I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!

HEM CONSTRUIT TIPIS AMB PALS I TELES, HEM BALLAT LES DANSES TRADICIONALS DEL POBLAT INDI, HEM FET TIR AMB ARC I SARBATANA, TIROLINES, RECORREGUTS PER LA NATURA…ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

JOAN MIRÓ

ELS CONILLS HEM FINALITZAT EL PROJECTE DE JOAN MIRÓ I L’HEM TREBALLAT A PARTIR DIFERENTS ACTIVITATS I PRODUCCIONS.

AQUÍ US DEIXEM UN TASTE DE LES PROPOSTES QUE HEM REALITZAT.

Publicat dins de FEM PLÀSTICA, General | Deixa un comentari

LA MALETA VIATGERA DE LA LAILA

LA LAILA ENS HA PORTAT UN PELUIX D’UNA PASTANAGA MOLT SIMPÀTIC QUE ENS HA ENCANTAT. TAMBÉ UN POPI I EL SEU BOLSITO PREFERIT.

TORNEM DESPRÉS DE LES VACANCES DE NADAL

Les vacances de Nadal ja s’han acabat i la tornada a l’escola ha estat intensa i plena d’emocions.Teníem moltes ganes de retrobar-nos amb els nostres companys i companyes, de compartir jocs i bons moments. Ens hem explicat les nostres vacances i hem gaudit de moments i activitats molt especials. Dilluns vam tenir la sorpresa de veure que els reis havien deixat regals a l’escola! Per la classe dels Conills han portat una balança per la cuineta i un joc de daus.

La tarda del dijous hem portat un conte i divendres una joguina de reis. Ens ho hem passat molt bé veient i compartint els contes i joguines.

Ha estat una tornada genial!

LA MALETA VIATGERA D’EN ROC

EN ROC ENS VA ENSENYAR AMB MOLTA IL·LUSIÓ I ENTUSIASME LES JOGUINES QUE VA POSAR A LA SEVA MALETA VIATGERA. DURANT TOTA LA SETMANA VAM JUGAR I PASSAR BONES ESTONES JUGANT AMB ELLES.