Tallem la segona cama a la Vella Quaresma

Aquesta tarda li hem tallat la segona cama a la Vella Quaresma. Ja només en queden 5!!!

Taller d’art Joan Miró

Aquest matí hem fet un taller de Joan Miró a la classe, La Marta ens ha explicat moltes coses de la vida d’en Joan Miró i de com li agradava pintar. Ha sigut molt divertit, perquè hem fet una representació de la seva família, hem mirat el que havia dins la capsa amb els dits, tal com li va dir el professor a en Joan Miró i hem fet un mural col·lectiu.

I després del pati hem fet de detectius. la Marta ens ha donat figures característiques de Joan Miró (lluna, sol, estrelles, ulls, nena, nen, escales), i havien de descobrir-les dins dels quadres que estaven a terra. Som bons detectius, perquè les hem trobat totes,
I després hem fet uns murals amb pintura i hem pogut dibuixar aquests elements que abans havíem trobat en els quadres. En aquesta activitat hem pogut pintar amb pinzells, amb el dit i amb la mà.

I al final la Marta ens ha repartit uns cartons on hi havia diferents dibuixos de llunes, estrelles, sols, escales, estrelles…I ens hem agrupat segons els dibuixos que teníem (els elements del cel, les persones i els animals, els ulls amb les escales).

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La maleta viatgera de l’Isaí

Avui l’Isal ens ha explicat la seva maleta viatgera,
La primera foto és de les vacances, banyant-se a la piscina. L’Isal ens ha dit que la piscina era fonda, però que no tenia por perquè portava els manguitos.
A la segona foto l’Isal ens ensenya una de les seves joguines favorites: el dinosaure Rex
I una altra joguina que li van portar els reis va ser el cotxe del Scooby-Doo.
L’Isal ens ha contestat a totes les nostres preguntes. Moltes gràcies, Isal per compartir amb tots nosaltres aquests moments i joguines tan especials per tu.
A continuació podeu veure un petit resum de l’activitat amb aquestes fotos i vídeos.

Ja ha arribat la Vella Quaresma

La Vella Quaresma ja ha arribat i la primera cama, avui li hem tallat.

RACONS

Els Conills ens estem convertint en uns experts en el funcionament dels racons. Com ja sabeu, els racons són una metodologia d’aprenentatge, on dividim l’aula en 11 espais diferents i cada infant pot escollir el racó on vol anar, de la mateixa manera que pot canviar de racó o repetir-los tantes vegades com vulgui, tenint en compte que en les 8 sessions de racons que dura cada ronda participin a cada un d’ells.

L’objectiu d’aquesta metodologia és el desenvolupament de l’autonomia dels infants, respectant el seu ritme d’aprenentatge i els seus interessos.

Aquestes són les propostes de la ronda de racons que hem iniciat aquesta setmana.
Racó de la biblioteca: Mirem contes
Pissarra vileda; Simetria de dibuixos
Joc simbòlic; la granja
Matemàtiques; trencaclosques numèric
Llengua: Escrivim nom i cognom amb retoladors sobre base plastificada
Psicomotricitat fina; Cosidors de lletres i números.
Plàstica; Mosaic inspirat en l’obra de Joan Miró
Pintura; Pintura lliure sobre cavallet
Construccions: Reconstruïm quadres de Joan Miró
Experimentació i observació; Fem i experimentem amb neu artificial
PDI; Les disfresses de la Laura i l’Edgar.

Al següent enllaç podeu veure el vídeo,

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Avui venim amb pentinats divertits i llaminadures per esmorzar

I si ahir ens va agradar venir a l’escola en pijama, avui ens hem divertit moltíssim amb els nostres pentinats. Havien pentinats de colors, crestes, cuetes i monyos, clips, gomes de colors, …. I a més, avui hem menjat llaminadures amb l’esmorzar!
Però com cada any, el Carnaval s’acaba i arriba la Vella Quaresma. Per rebre-la, hem fet unes sardines molt alegres.
Podeu veure un petit resum del dia en aquestes fotos i vídeos.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La maleta viatgera de la Gal.la

Avui la Gal·la ens ha explicat les tres fotografies que ha triat per posar a la seva maleta viatgera.
La primera foto és de la visita que van fer als Gegants, que estaven a una sala, ja que no podien sortir a les Santes per culpa del coronavirus
La segona foto és de la festa del seu aniversari, quan va fer 3 anys.
I a la tercera foto la Gal·la ens ensenya els seus ninos. Té tants que quasi no la veiem a ella a la foto!!
La Gal·la ens ho ha explicat tot molt bé i ha respost a les nostres preguntes. Ho ha fet molt contenta i ha estat molt divertida.
Moltes gràcies, Gal·la.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La Carnestoltina va venir el divendres passat i ens va deixar les seves consignes. Com els Conills som molt obedients, li hem fet cas. Dilluns no vam venir a l’escola i avui sí que hem vingut, però tots amb PIJAMA!!!
Mireu que guapos i guapes estem amb els nostres pijames

EL CARNAVAL JA HA ARRIBAT

Carnaval ja ha arribat i els Conills molt contents ho hem celebrat. La Carnestoltina ens ha fet una visita, i l’hem rebut amb molta alegria. Després hem fet el ball que portàvem tants dies assajant. Mireu quin vídeo més divertit i que bé que hem ballat

Hem marxat amb l’antifaç, disposats a passar un cap de setmana molt especial.

I quan tornem, hem d’obeir les consignes de la carnestoltina, que són:
-DILLUNS TOTS A CASETA PER DESCANSAR DE LA MASCARETA
– DIMARTS TOTS EN PIJAMA I SABATILLES
– DIMECRES UN PENTINAT DIVERTIT I LLAMINADURES PER L’HORA DEL PATI.

Bon Carnaval a tothom!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La mateta viatgera de la Sara

Mireu als vídeos que contenta i amb quin entusiasme ha  explicat la Sara les fotografies que ha triat per fer la seva maleta viatgera.