CONSELL D’INFANTS

Aquest any el tema central de les activitatas que es faran al Consell d’infants de Mataró és el món dels animals i la nostra ciutat.

En l’última reunió van presentar-nos dues entitats que fan una molt bona feina en benefici dels animals, La Societat Protectora d’animals de Mataró  i el CRAM. Podeu clicar en el link i veure què fan i com podeu participar i ajudar-los si ho voleu.

SAVE THE CHILDREN

Com ja sabeu els alumnes de les classes dels taurons, les serps i les àguiles participarem a la cursa solidària que organitza la ONG Save the children.

Si voleu més informació sobre l’ONG i els seus projectes podeu consultar eaquestS enllaços

KILÓMETROS DE SOLIDARIDAD

web de l’ONG SAVE THE CHILDREN

CANTADA DE NADALES: “Qualsevol nit pot sortir el sol”.

Aquí teniu el video del concert de nadales a l’escola. Ho vau fer molt bé Serps i Àguiles!

Diccionari de castellà

Aquí teniu un diccionri online de castellà que us pot anar força bé. N’hi ha molts d’altres si feu una mica de cerca.

RAE

LA PREHISTÒRIA

Us deixo el vídio que resumeix la prehistòria en uns minutets. Us pot anar bé per repassar conceptes i fer-vos una idea general del tema.

Fem torrons!

El passat dijous 20 de desembre vam convidar a les famílies que van venir a l’escola a degustar alguns dolços típics de Nadal. Aquí us deixem un recull de fotos de com vam fer els torrons la classe de les Serps.

Amic invisible

Aquí us deixem un recull de moments de l’amic invisible de la classe de les serps.

Bones Festes a tothom!

Publicat dins de General | 1 comentari

POEMES VISUALS INSPIRATS EN JOAN BROSSA

“A de Brossa” és el nom de la Cantània d’aquest any. Tal i com us podeu imaginar, Joan Brossa i els seus poemes visuals tenen molt a veure en el títol i en la temàtica de la propera Cantània. És per aquest motiu que les Serps hem començat a descobrir aquest poeta i les seves obres. I no només això, sinó que ens hem atrevit a crear un poema visual inspirats en el seu estil!

PROGRAMA DE RÀDIO PRIMER TRIMESTRE

Aquí teniu el link del programa “El Molinet de Colors” del primer trimestre.
Esperem que us agradi.

English new song (per anar practicant…)

Publicat dins de General | 1 comentari