Visita al Museu d’Història de Catalunya i al teatre Monumental

Les serps vam visitar el museu d’història de Catalunya el dimarts dia 9, va ser una excursió on vam aprendre molt sobre les etapes que estem estudiant a medi: la prehistòria i l’edat antiga.

El dimecres dia 10 vam anar al teatre Monumental de Mataró on vam anar a veure l’obra “Píes de Bailarín”. Vam poder, fins i tot, parlar amb el protagonista d’aquesta obra i fer-li algunes preguntes que creiem interessants.

CARNAVAL!

Ahir la Carnestoltina va arribar i amb màscares venecianes vam ballar!

Hem fet un ball per celebrar que ja és carnaval i com que aquest any és una mica especial i no ens podem ajuntar tots per poder-vos-el ensenyar l’hem gravat i el podeu veure aquí mateix. Estàvem nerviosos, però ens ha sortit molt bé. El que és encara més important és que ens ho hem passat encara millor!

Cursa “Save the children”

Les serps, igual que altres grups de tercer, quart, cinquè i sisè, vam participar l’anterior divendres 29 de gener a una cursa molt especial. Era una cursa on vam recaptar diners per qui més ho necessita. L’organització a la qual vam enviar-ho es diu: “Save the children“.

Estem molt contents i contentes amb la nostra col·laboració, vam fer un bon acte!

En el vídeo següent podreu veure un petit resum d’aquesta activitat:

Qui serà? Qui serà?

Missatges secrets, pistes, regals i molta intriga.

Les serps descobreixen qui és el seu amic invisible!

Com és el dia a dia a l’escola?

Les serps us expliquem com és el dia a dia a l’escola i quins són els canvis d’aquest curs. Esperem que us agradi!

Castanyada, Halloween i molta festa!

Divendres passat vam celebrar la castanyada i el Halloween a l’escola. Va ser un dia ple d’activitats de tot tipus, totes relacionades amb la festa que celebràvem.

Ens ho vam passar genial!

Castanyada rapera

Aquestes darreres setmanes les serps hem inventat el nostre rap sobre la castanyada. Aquest és el resultat!

Una manualitat molt salvatge…

Aquestes setmanes a plàstica hem fet la manualitat de l’animal de la nostra classe. Les aprofitarem per decorar els passadissos de l’escola!

Què sabem del Coronavirus?

Tal com alguns m’heu demanat us comparteixo el “Pasapalabra” que hem jugat avui a classe per repassar diferents conceptes sobre el Coronavirus.

Molta sort!

Per jugar fes clic aquí: “Pasapalabra”

LLEGENDA DE SANT JORDI COOPERATIVA

Aquí teniu la Llegenda de SAnt Jordi que hem fet entre les Serps i les Àguiles. Esperem que us agradi: