Blog del cos humà

Hola a tothom!

Les serps hem creat un blog amb molta informació sobre el projecte que hem estat treballant durant el tercer trimestre, el cos humà. Ens agradaria que li féssiu un cop d’ull, ens hem esforçat molt i hi ha informació molt curiosa!

L’enllaç és el següent:

Esperem que us agradi!

Concert de metal·lòfons

Les serps avui us volem ensenyar tot el que hem practicat durant aquests dies a la classe de música. Al principi no sonava del tot bé, però hem acabat sent tots uns artistes! Hem après a tocar el metal·lòfon i hem vist com amb pràctica i paciència tot acaba sortint.

Sortida al museu del càntir

El divendres 14 de maig les serps juntament amb les sargantanes vam fer una sortida a Argentona a visitar el museu del càntir. Va ser una sortida molt entretinguda perquè, a més d’aprendre molt sobre la tradició dels càntirs, els diferents tipus i com s’elaboren, també vam poder fer ceràmica amb les nostres pròpies mans. Vam sortir molt contents de poder fer les nostres pròpies creacions i portar-les a casa.

De Mataró a Tokio

Des del dimarts hem començat un projecte tots els alumnes de l’escola anomenat “De Mataró a Tokio”. És un projecte on no només participa la nostra escola sinó un total de vint-i-vuit escoles de Mataró. L’objectiu és sumar el màxim de quilòmetres en honor als Jocs Olímpics durant la setmana que l’escola té la Laia l’arquera, la qual simbolitza l’entorxa olímpica. El passat dimarts, doncs, la vam rebre nosaltres i la vam rebre amb una gran celebració. Ara ens toca a nosaltres, us animem que ens ajudeu a sumar quilòmetres!

Taller de Doblatge

L’altre dia vam fer un taller de doblatge molt entretingut en mans de Francesc Fonollosa, el doblador valencià que posa veu al Follet Tortuga de Bola de Drac. Ens vam posar en la pell d’una persona dobladora i vam aprendre molt d’aquest món que no n’érem conscients. Aquí podreu veure algunes fotografies del taller.

El projecte de les llegendes

Durant tot el segon trimestre la classe de les serps hem treballat molt les llegendes, investigant què són, coneixent-ne de noves, d’on eren i fins i tot creant-ne una! Ha sigut una feina molt difícil i on hi hem dedicat moltes hores. Aquí podeu veure un exemple de la llegenda del Coronavirus, una llegenda urbana molt actual que s’explica a partir d’un Stop Motion.

Un Sant Jordi diferent

El divendres 23 d’abril va ser Sant Jordi. És un dia molt especial que, malgrat la situació actual, vam poder celebrar. Les serps, les sargantanes i els cocodrils vam fer dos tallers basats en aquest dia, un punt de llibre i una rosa. A més, vam fer una activitat per conèixer diferents autors i la seva procedència. A la tarda hem celebrat els Jocs Florals, on hem escoltat els poemes dels nostres companys i companyes i la Paula ha sigut guanyadora del tercer premi en la categoria de cicle superior! Ha sigut un dia molt entretingut i ens agradaria l’any que ve poder-ho celebrar amb normalitat.

Publicat dins de General | 1 comentari

Saint Patrick’s Day

El 17 de març, St. Patrick’s Day, vam parlar durant tot el dia en anglès, vam fer activitats i vam fer una presentació entre tots que parla sobre aquest dia. A més, a la tarda, vam veure les actuacions de tots els grups i vam respondre algunes preguntes de tot el que havíem estudiat per guanyar-nos una moneda d’or. Us deixem un vídeo d’informació sobre la història de Saint Patrick’s.

Visita al Museu d’Història de Catalunya i al teatre Monumental

Les serps vam visitar el museu d’història de Catalunya el dimarts dia 9, va ser una excursió on vam aprendre molt sobre les etapes que estem estudiant a medi: la prehistòria i l’edat antiga.

El dimecres dia 10 vam anar al teatre Monumental de Mataró on vam anar a veure l’obra “Píes de Bailarín”. Vam poder, fins i tot, parlar amb el protagonista d’aquesta obra i fer-li algunes preguntes que creiem interessants.

CARNAVAL!

Ahir la Carnestoltina va arribar i amb màscares venecianes vam ballar!

Hem fet un ball per celebrar que ja és carnaval i com que aquest any és una mica especial i no ens podem ajuntar tots per poder-vos-el ensenyar l’hem gravat i el podeu veure aquí mateix. Estàvem nerviosos, però ens ha sortit molt bé. El que és encara més important és que ens ho hem passat encara millor!