ÚLTIMS DIES D’ESCOLA!

Els darrers dies d’escola han estat plens d’emocions i d’activitats molt especials. Hem gaudit de gimcanes, balls, festivals i moments compartits amb tots els companys i companyes. També hem tingut temps per acomiadar-nos i recordar les experiències viscudes durant aquest curs. Han estat uns dies intensos, divertits i carregats de bons records. Ara toca gaudir de l’estiu i agafar forces per a nous reptes! ??????????

FOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANIVERSARIS JUNY-JULIOL-AGOST!

Aquesta setmana, les Serps, hem celebrat els aniversaris dels alumnes que fan anys durant els mesos de juny, juliol i agost. Hem compartit una estona molt especial amb els companys i companyes de la classe. Entre rialles, felicitacions i molta alegria, hem pogut acomiadar el curs d’una manera ben festiva. Moltes felicitats a tots els protagonistes i que gaudiu molt del vostre aniversari i de l’estiu! ??????????

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VISITA A LA NAU GAUDÍ.

Els alumnes de 5è de primària, les classes de les Serps i els Cocodrils, hem visitat la Nau Gaudí de Mataró per conèixer de prop aquest edifici tan emblemàtic de la nostra ciutat.

Durant la visita, vam descobrir la història de la seva construcció i el procés de restauració que ha permès conservar aquest espai únic. També vam conèixer algunes de les obres d’art exposades al museu.

vam tornar a l’escola amb nous coneixements i moltes ganes de continuar descobrint el món de l’art i l’arquitectura.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BICING AL PARC CENTRAL!!!

Divendres passat vam anar a fer una sessió de bicicleta amb la policia local de Mataró. Va ser una experiència molt interessant i divertida. Allà ens van ensenyar moltes coses importants: les normes de circulació, com moure’ns amb seguretat per la ciutat i alguns consells per ser ciclistes responsables.

També vam poder posar en pràctica el que anàvem aprenent i descobrir com compartir l’espai amb altres persones que circulen pels carrers.

Va ser una activitat molt xula que segur que recordarem! ????????

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANIVERSARI MAIG!

Us passo les fotografies de l’aniversari de maig!

Felicitats Max

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONCERT CANTÀNIA!

Després de molts mesos d’assajos a l’escola, avui l’alumnat de cinquè hem viscut una jornada molt especial participant al concert de Cantània. Hem anat al Teatre Monumental de Mataró, on hem fet una actuació magnífica. Hem gaudit molt cantant, compartint escenari i demostrant tot l’esforç i la il·lusió que hi hem posat durant aquests mesos.

Moltes gràcies al mestre de música Luis Carlos, a tot el públic i a les famílies que ens han vingut a veure i animar!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COLÒNIES “LA FIGUERA”!!!

Els alumnes de tercer, quart i cinquè de primària vam anar de colònies els dies 27, 28 i 29 d’abril a la Casa de Colònies de la Figuera. Durant aquests dies vam conviure amb els companys i vam gaudir de moltes activitats divertides. Amb els monitors vam fer jocs, excursions i diferents tallers. Ens ho vam passar molt bé i vam compartir moments inoblidables. Finalment, vam tornar cap a casa molt contents i amb molts bons records.

FOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Taller de Ràdio: IV Jornada del Canal de Reporters.

Divendres vam anar al TecnoCampus per participar en el Taller de Ràdio: IV Jornada del Canal de Reporters. Va ser una experiència molt divertida i interessant!

Durant tot el matí vam fer quatre tallers diferents, on vam aprendre moltes coses sobre la ràdio i el món de la comunicació. Ens ho vam passar molt bé treballant en equip i descobrint com es prepara un programa de ràdio.

Després dels tallers, vam anar a dinar al passeig marítim de Mataró, on vam poder gaudir d’una estona plegats davant del mar.

Va ser un dia molt especial que segur que recordarem!

FOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANIVERSARIS ABRIL!

Us deixo un recull de les fotos dels aniversaris d’aquest mes d’abril ?????
Moltes felicitats a totes dues! ???? Que aquest nou any us porti molta alegria, somriures i moments inoblidables.
Gràcies per deixar-nos compartir aquests dies tan especials amb vosaltres ????

FOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sortida conjunta al Castell de Burriac!

Aquí us deixo les fotos de la sortida al castell de Burriac. Va ser un dia genial que tots recordarem amb molta il·lusió.

FOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari