A VEURE SI SABEU QUÈ REPRESENTA EN MR. W?

BONES FESTES!!!!

Les Serps us desitgem unes bones festes tot recitant el poema de Nadal. I com mana la tradició, ho fem dalt de la cadira!!!!
BON NADAL!
Classe de les Serps.

CONCERT DE SANTA CECILIA

El dia 22 de novembre ens van fer un concert per la celebració de Santa Cecilia.
Era un consert de jazz i ho van fer al gimnàs de l’escola. Hi havien quatre musics que donen classes a l’escola municipal de música.
Hi havien cinc instruments molt xulos.
Ens ho vam passar molt bé!!!

Equip de redacció: Alguer, Martina, Xin Rui i Vicky.

Publicat dins de General | 3 comentaris

POWER POINTS D’EGIPTE

POWER POINTS D’EGIPTE

LA CANÇÓ QUE ENS HEM D’APRENDRE…

Publicat dins de General | 7 comentaris

CARABASSES I MÉS CARABASSES!!!!

El divendres 27 d’octubre vam anar a la sala màgica i ens van donar un bon ensurt!!!
Alguns dies abans els nens i nenes de la classe van portar moltes carabasses i detalls per la sala màgica, la classe s’emblava un cementiri!!
Ens va fer un “susto” un nen de 6è.
Equip de redacció: Arnau, Andrea, Linus i Ibrahima.

FESTA DE HALLOWEEN!!

El dia 31 d’octubre vam celebrar la festa de Halloween.
Els nens i nenes de la classe de les àguiles ens van fer un túnel del terror. Hi havia gent que tenia molta por.
Després, ens van fer unes proves que algunes feien fàstic.
Finalment, vam tornar a la nostra classe i vam fer un pica-pica amb coses que havíem portat nosaltres.
A la tarda vam celebrar la festa de la Castanyada i vam ballar un ball dels zombies.
Va ser molt divertit!
Equip de redactors: Jianan, Martí Casanova, Aina Martín i Neus.

Publicat dins de General | 1 comentari

HEM CONEGUT ELS NOSTRES FILLOLS!

El dia 20 d’octubre vam anar a conèixer els nostres fillols. Al principi eren una mica tímids però a la que ens van conèixer els hi vam agafar carinyo. Vam estar jugant una estona al pati per coneixe’ns millor, després vam fer una rotllana i vam comentar l’experiència i després ens vàrem despedir. Vam anar a la classe i vam esplicar com ens havia anat. Tenim moltes ganes de tornar-los a veure aviat!!!

Equip de redacció: Aina, Íria, Gerard, Lluís i Tània .

ANEM AL MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA

El dimarts,24 d’octubre vàrem anar al Museu d’ Història de Catalunya. Va ser la primera vegada que vam anar en tren. Primer vam anar a una sala de la Prehistòria. Una senyora que es deia Elsa ens va explicar coses de l’Edat mitjana. Per acabar, vam fer una obra de teatre sobre l’Edat mitjana.
EQUIP DE REDACTORS: Martí Carrés, Desireé, Ariadna i Berta.