Benvolgudes Àguiles, tal i com us hem explicat a l’escola, teniu una mica de feineta aquest estiu. Recordeu que l’heu de portar feta a l’institut al setembre. Trobareu tota la informació seguint aquest enllaç:
Bon estiu!
Benvolgudes Àguiles, tal i com us hem explicat a l’escola, teniu una mica de feineta aquest estiu. Recordeu que l’heu de portar feta a l’institut al setembre. Trobareu tota la informació seguint aquest enllaç:
Bon estiu!
Els nostres nens i nenes de les àguiles i els falcons marxen a l’institut! Aquest és un recull d’alguns dels moments que han passat junts durant aquesta etapa escolar. Desitgem que tingueu molta sort en aquesta nova aventura! Aquí teniu l’enllaç:
https://drive.google.com/file/d/1KxnSNQxkTTGRMd9afbqKDu-ufumb-GKb/view?usp=drivesdk
Com sempre que fem alguna activitat us deixem un recull de fotos. Aquest cop hem separat l’activitat per dies ja que era molt gran el vídeo. Gaudiu-lo!
We are finishing the course but we are still having lots of fun! We played these 5 sketches for all of you!
Les Àguiles hem anat de visita a la Casa Colli Regàs de Mataró. Hem fet una visita guiada per la casa, ens han explicat moltes coses sobre els seus primers amos i sobre el lligam de la casa a la nostra ciutat.
Després hem fet un taller molt interessant amb uns llapis que dibuixen en 3D.
Us deixem un recull d’imatges de la sortida:
Com ja sabeu l’escola participa del projecte Suport Vital Bàsic.
Us deixem unes imatges del treball que van fer les Àguiles el passat dijous 27 de maig:
Avui hem visitat un espai molt singular de la nostra ciutat, la Nau Gaudí. Hem aprofitat que hi ha una exposició temporal molt interessant i hem fet una visita guiada.
Si voleu podeu visitar-la en família ja que és gratuïta, podeu trobar més informació a
Us deixem un petit recull d’imatge de la nostra visita:
Us deixem l’enllaç per veure com l’escola Angeleta Ferrer fa entrega de la Laia l’Arquera a l’escola Camí del Cros dins del projecte Mataró – Tòquio.
(Minut 7.30)
https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/infok-19052021/video/6101552/
Avui hem fet un taller molt interessant d’audiovisuals. Hem fet una foto cadascú sense càmera!
Aquí podeu veure com ho hem fet:
Aquest curs hem tingut una visita a la classe de les Àguiles una mica especial. Ha vingut l’Edu, un alumne de magisteri que està a punt d’acabar els seus estudis per ser mestre. Ha esta uns quants mesos amb nosaltres.
Ha estat molt xulo tenir-lo a la classe ja que així teníem dos mestres! De vegades ens ha fet ell la classe i sempre ens ha ajudat quan li hem demanat.
Esperem que tot li vagi molt bé.
Una forta abraçada de part de les Àguiles.
